فروش (بی کربنات سدیم (جوش در شهر ری

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.


بی کربنات سدیم یک نوع نمک است. که در صورت حل شدن در آب تبدیل به یون سدیم و آنیون بی کربنات می‌شود. این ماده خواص قلیایی دارد و فاقد طعم و بو می‌باشد و به صورت بلور های ریز یا پودر سفید تشکیل می‌گردد. بی کربنات سدیم در دمای ۵ درجه‌ی سانتی‌گراد شروع به از دست دادن دی اکسید کربن می‌کند و نمی‌تواند مشتعل یا منفجر شود بلکه تنها تجزیه شده و از بین می‌رود. این ماده‌ی قلیایی PH مواد را می‌تواند کاهش دهد و برای کاهش PH در محیط‌های اسیدی بسیار مناسب است.. بی کربنات سدیم در دمای معمولی اتاق به شکل پودر جامد باقی می‌ماند اما در محیط‌های گرم و مرطوب تجزیه می‌شود. این ماده با اسیدها، مونو آمونیوم فسفات، آلیاژ پتاسیم-سدیم و فرمالدییدها سازگاری نداشته و واکنش شدید نشان می‌دهد.

بی کربنات سدیم، همان جوش شیرین یا کربنات هیدروژن سدیم است.. از این ماده اولیه صنعتی در گرید خوراکی، به طور عمده در صنایع تهیه نان و شیرینی پزی است.فاده می‌شود. می‌توان از آن به عنوان ترکیب تهیه مایه خمیر، جوش در خمیر نان، محیط بافر (=تنظیم PH) است.فاده کرد. موارد دیگر را در قسمت زیر مشاهده می‌کنید:

این تجزیه یک محلول را قلیایی می کند، به این معنا که قادر است. اسید را خنثی کند. به همین دلیل، بی کربنات سدیم اغلب برای درمان بیماری های ناشی از اسیدیته بالا در بدن مانند سوزش معده است.فاده می شود. به منظور خرید بی کربنات سدیم و خرید جوش شیرین با کارشناسان فروش پتروشیمی دانشمند تماس حاصل فرمائید.



( فروش ) های دیگر