تولید و ساخت (بی کربنات سدیم (جوش در لواسان

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان در ایام تعطیلات و آخر هفته‌ها بسیار شلوغ است.. چه افرادی که در لواسان ویلا دارند یا افرادی که می‌خواهند اوقات فراغت خود را در لواسان بگذرانند بهتر است. بدانند در ایام تعطیلات ترافیک سنگینی در این محله حکم‌فرما است. و بلوار امام خمینی، خیابان شهید اسدیان و خیابان معلم از مسیرهای پرترافیک محله لواسان تهران هستند.

چیزی که پارک جنگلی تلو را برای گردشگران متمایز می‌کند این است. که با وجود فاصله بسیار کمی که از تهران دارد از نظر گونه‌های گیاهی و جانوری بسیار متفاوت از پارک‌های جنگلی تهران است.. تعداد زیادی از ساکنان پایتخت ترجیح می‌دهند آخر هفته‌های خود را در پارک جنگلی تلو لواسان سپری کنند پس اگر نمی‌خواهید در شلوغی از این پارک دیدن کنید برنامه گشت‌وگذارتان را به روزهای وسط هفته موکول کنید.

دیگر موارد نیز اثبات می‌نماید که شبهه‌ای در این که آسان به معنی برآینده و سرزننده‌است، وجود ندارد، مثلاً به همین معنی کلمه آسغ در لهجه بلوچی و آسین در لهجه است.رآبادی (گرگانی) که به معنی آمدن می‌باشند در این گویش‌ها وجود دارند و در لهجه بلوچی نیز آسان با کلمه روش (از ریشه روشن و روشنائی) ترکیب شده و به صورت "روش آسان" معنی برآمدن آفتاب و برخاستن خورشید گرفته‌است. در زبان ارمنی نیز کلمه اَسَن که از زبان‌های ایرانی (پهلوی) به عاریت گرفته شده به همین معنی موجود است.. همچنین است.اد


جوش شیرین درجه غذایی می تواند مقدار pH را افزایش دهد، ظرفیت نگهداری آب پروتئین را افزایش دهد، باعث رقیق شدن و نرم شدن غذا شود . جوش شیرین بیشتر در تهیه نان و رشته فرنگی و ماکارانی است.فاده می شود.  می توان از آن به عنوان عامل کف کننده برای نوشیدنی ها با اسید سیتریک است.فاده کرد. جوش شیرین همچنین می تواند با زاج مخلوط شود تا بیکینگ پودر ایجاد شود یا می توان آن را با خاکستر سودا ترکیب کرد تا سودا درست شود.

در محصولات مراقبت از پوست و مراقبت های شخصی مانند لوسیون ها و نمک های حمام، بی کربنات سدیم به کنترل تعادل اسید و باز محصول برای جلوگیری از خراب شدن آن کمک می کند. در خمیر دندان، بی کربنات سدیم یا جوش شیرین با جدا کردن ذرات ریز غذا یا نوشیدنی هایی که می توانند مینای دندان را لکه دار کنند، به از بین بردن لکه های دندان کمک می کند. همچنین یک ماده رایج در دئودورانت است.، زیرا می تواند به خنثی سازی رایحه های اسیدی بد بو کمک کند. بی کربنات سدیم همچنین ماده موثری در محصولات ضد اسیدی است. که برای تسکین دل درد و معالجه سو هاضمه اسید است.فاده می شود. این کار با خنثی سازی سریع اسید معده و تسکین موقتی علائم ریفلاکس اسید انجام می شود.

بی کربنات سدیم که بیشتر با نام جوش شیرین شناخته می شود، علاوه بر صنعت در خانه و زندگی روزمره نیز کاربردهای متنوعی دارد. این ماده که به صورت پودر سفید رنگ و بدون بو است.، به دلیل خاصیت قلیایی و دیگر ویژگی ها به هنگام ترکیب شدن با مواد دیگر مصارف مختلفی را شامل می شود. در زیر قصد داریم موارد مصرف جوش شیرین در زندگی روزانه خود را بررسی کنیم.



( تولید و ساخت ) های دیگر