فروش (بی کربنات سدیم (جوش در لواسان

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


به دلیل قرار گیری لواسان در میان رشته کوه‌های البرز، آبشارهای متعددی در اطراف لواسان وجود دارد. سرچشمه اغلب این آبشارها رشته‌های البرز و یا آب شدن برف‌های کوه‌ها است.. یکی دیگر از آبشارهای لواسان، آبشار کفترلو در روستای کند علیا است.. این آبشار در حدود یک ساعت و نیمی روستا قرار دارد و برای رسیدن به آن باید این مسیر را پیاده طی کنید.

در منطقه لواسان هرچه که بخواهید وجود دارد. از رودخانه و دریاچه گرفته تا دشت و کوه و آبشار، آبشار ناران هم یک آبشار بسیار دیدنی در نزدیکی روستای کند علیای لواسان است.. این آبشار از خاص‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید اول به دلیل اینکه فاصله کمی تا تهران دارد و دومین دلیل هم محل قرارگیری آن است..

آستان امامزاده عبدالله (ع) در محله جائیج در مرکز شهر لواسان قرار دارد. این بقعه با پلان ضلعی و گنبد مخروطی و بدون گلدسته، به قرن هفتم يا هشتم هجری قمری مربوط می‌شود. ضريح فلزی آن مزین به میناکاری با خطوط قرآنی و اشعار فارسی است. که به وسيله است.اد روزگاريان ساخته و نصب شده است.. قسمتی از صحن خارجی امامزاده به مزار سه شهید و گورستان جائیچ اختصاص دارد.


بی کربنات سدیم، همان جوش شیرین یا کربنات هیدروژن سدیم است.. از این ماده اولیه صنعتی در گرید خوراکی، به طور عمده در صنایع تهیه نان و شیرینی پزی است.فاده می‌شود. می‌توان از آن به عنوان ترکیب تهیه مایه خمیر، جوش در خمیر نان، محیط بافر (=تنظیم PH) است.فاده کرد. موارد دیگر را در قسمت زیر مشاهده می‌کنید:

هزاران سال است. که مردم از بی کربنات سدیم است.فاده می کنند. مصریان باستان از رسوبات طبیعی این ماده معدنی برای تمیز کردن دندان های خود و ساختن رنگ برای نوشتن است.فاده می کردند. در دهه ، نانوایان نیویورک برای تهیه نان شروع به افزودن بی کربنات سدیم و شیر ترش به خمیر کردند.

همان طور که گفتیم این ماده جامد سفید رنگی است. که بو نداشته و کمی مزه قلیایی دارد. این ماده در آب انحلال پذیری کامل دارد. در است.ون و متانول به طور کامل حل نمی شود و در اتانول نامحلول است.. در زیر عکس جوش شیرین را ملاحظه می نمایید:



( فروش ) های دیگر