فروش (بی کربنات سدیم (جوش در ورامین

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فرش ورامین طرح‌ها و نقش‌های مختلفی نظیر میناخانی، شاه‌عباسی، پاشتری، طرح حوضی، طرح ظل‌السلطان جدید و قدیم، طرح لچک ترنج و طرح قلم مشکی دارد که از این میان، طرح میناخانی به علّت قدمت، منحصربه‌فردی و آمیختگی با فرهنگ منطقه شناخته‌تر شده‌است و در ایران به ثبت ملّی رسیده‌است. عموم قالیبافان ورامین در طرح قالی و فرش خود، از طرح میناخانی است.فاده می‌کنند و همین مسئله سبب شده که فرش ورامین با طرح میناخانی شناخته و در ایران معرفی شود.

برج علاءالدوله یا برج آرامگاه علاءالدین به سیدفخرالدین حسن علاءالدوله (سلطان علاءالدین خوارزم شاه) تعلق دارد که گفته می‌شود در منطقه نفوذ زیادی داشته‌ است. و بر این منطقه حکومت می‌کرد. این برج تاریخی در سال ۵ هجری شمسی احداث شده است.. طراحی این برج ترکیبی از معماری زمان مغول، دوره آق قویوتلو و قره قزیونلو است.. این برج با ارتفاع حدود متر، در نزدیکی شمال مسجد جامع ورامین قرار دارد و از دو قسمت اصلی تشکیل شده است..  قسمت اول با بدنه‌ای مدور به ارتفاع متر که بخش اصلی بنا را تشکیل می‌دهد و قسمت دوم که شامل گنبدی مخروطی شکل و بزرگ به ارتفاع ۵ متر است. و روی قسمت اول قرار دارد. کتیبه‌ای در محل اتصال بخش است.وانه‌ای و بخش مخروطی برج وجود داشت که متاسفانه بخشی از آن از بین رفته است. و قابل خواندن نیست. این کتیبه مربوط به اواخر قرن هفت هجری است.. برج علاءالدوله به گورهای سلطنتی شباهت دارد و جز بناهای مذهبی شمرده نمی‌شود. اجساد در این بناها در سرداب نگهداری می‌شدند. مردم ورامین این برج را متعلق به رهگذری می‌دانند که در اوایل قرن حاضر بعد از فوت در این محل دفن شده است..  

تالاب بند علی‌خان از دیدنی‌های طبیعی ورامین محسوب می‌شود. این تالاب زیبا در کیلومتری شهرستان ورامین در دل میان کویری وارمین قرار دارد. تالاب بند علی خان ورامین هرساله مقصد پرندگان مهاجری بسیاری مانند خـوتکا، غاز، دُرنا چنگر و اردک سرسبز است.. این تالاب در ماه‌ها گرم سال مانند تیر و مرداد به صورت باتلاق در‌آمده و تقریبا خشک می‌شود؛ اما در سایر ماه‌های سال پرآب شده و میزبان پرندگان مهاجر است..


بی کربنات سدیم یک ماده رایج در تمیز کردن، شوینده و چربی زدایی محصولات است.. در محصولات تمیز کردن، بی کربنات سدیم می تواند با سرکه واکنش دهد و محلولی ایجاد کند که به تخلیه زهکشی یا از بین بردن جرم در کوره کمک می کند. سایشی جزئی آن برای از بین بردن بقایای سوخته یا چربی بسیار کارآمد است..

در محصولات مراقبت از پوست و مراقبت های شخصی مانند لوسیون ها و نمک های حمام، بی کربنات سدیم به کنترل تعادل اسید و باز محصول برای جلوگیری از خراب شدن آن کمک می کند. در خمیر دندان، بی کربنات سدیم یا جوش شیرین با جدا کردن ذرات ریز غذا یا نوشیدنی هایی که می توانند مینای دندان را لکه دار کنند، به از بین بردن لکه های دندان کمک می کند. همچنین یک ماده رایج در دئودورانت است.، زیرا می تواند به خنثی سازی رایحه های اسیدی بد بو کمک کند. بی کربنات سدیم همچنین ماده موثری در محصولات ضد اسیدی است. که برای تسکین دل درد و معالجه سو هاضمه اسید است.فاده می شود. این کار با خنثی سازی سریع اسید معده و تسکین موقتی علائم ریفلاکس اسید انجام می شود.

کانسارهای طبیعی ناکولیت (nahcolite) حاوی ترکیب معدنی بی کربنات سدیم هستند. این معادن در دوره ائوسن در زمان تشکیل رودخانه سبز در کلرادو ایجاد شده‌اند. این رسوبات در طول زمان، در اثر تبخیر بستر رودخانه، به مرور ته نشین شده‌اند. است.خراج تجاری سدیم بی کربنات از این منطقه با است.فاده از تکنیک‌های معمول است.خراج زیرزمینی مانند است.خراج گودال، حفر درام و است.خراج طولی مشابه است.خراج ذغال سنگ انجام می‌شود.



( فروش ) های دیگر