تولید و ساخت (بی کربنات سدیم (جوش در پردیس

Sodium bicarbonate-1
Sodium bicarbonate-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر پردیس با مساحتی حدود کیلومتر مربع، در ارتفاع تا از سطح دریا قرار گرفته است.. پردیس منطقه‌ای با بافت کوهستانیه و شیبی حدود درصد داره و برخی‌ از این بابت، نسبت به پردیس نارضایتی دارن. کوهستانی بودن این منطقه، آب و هوایی نسبتا سرد و کمکی خشک‌ رو به اون بخشیده. با این حال شهر پردیس، دارای مزیت‌های بسیاری هم هست که جمعیت حدود هزار نفر‌ رو به خودش جذب کرده و همچنان مشتاقان زیادی داره که خواهان سکونت در پردیس تهران هستن. بافت شهر پردیس شامل بخش‌های متفاوتی میشه که از مسکونی گرفته تا توریستی، تحقیقاتی، صنعتی و اداری‌ رو شامل میشه .

شهر جديد پرديس با قابلیت‌های گردشگری - توریستی و سیاحتی، موقعيت خاص طبيعی، ارتفاعات،‌ آب و هوای مطبوع و جاذبه‌های طبيعی، در چهارفصل سال، چشم‌انداز زیبایی‌ رو به وجود آورده‌. از نمونه‌هاش میتونیم به این مکان‌ها اشاره کنیم: منطقۀ آبشار

در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 


همچنین بی‌کربنات سدیم به عنوان محصول فرعی در فرآیند سالوی (فرآیند تولید کربنات سدیم) تهیه می‌شود. در فرآیند سالوی، سدیم کلرید با آمونیاک و دی‌اکسید کربن محیط آبی واکنش داده و بی‌کربنات سدیم به صورت رسوب ته‌نشین می‌شود. رسوب پس از صاف کردن و خشک کردن، بر اثر حرارت به کربنات سدیم تبدیل می‌شود.

تجزیه فرآیندی است. که با است.فاده از گرما تجزیه یک ماده به اجزای ساده تر و متفاوت از ماده اصلی انجام می شود. هنگامی که تا دمای بالاتر از درجه سانتیگراد ( درجه فارنهایت) گرم می شود، بی کربنات سدیم تجزیه می شود یا از هم جدا می شود و بیشتر دی اکسید کربن (CO

بی کربنات سدیم یک جامد سفید بلوری است.، اما اغلب به صورت یک پودر خوب ظاهر می شود. طعم کمی شور و قلیایی شبیه طعم جوش شیرین دارد. شکل معدنی طبیعی آن ناکولیت است.. بی کربنات سدیم در میان ترکیبات سدیم، یکی از موادی است. که کمترین قلیائیت را دارد. این جز component ماده معدنی نترون است. و در بسیاری از چشمه های معدنی محلول یافت می شود. بی کربنات سدیم در دمای اتاق، به فرم جامد است.. حلالیت یا توانایی حل شدن ماده در آب نیز از دیگر ویژگی های فیزیکی این ماده است.. بی کربنات سدیم در آب محلول است. و می تواند از طریق تبخیر از آب جدا شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر