تولید و ساخت 10 نونیل فنل در بومهن

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


با افتتاح متروی تهران پردیس بر کیفیت تردد و حمل و نقل بومهن اضافه خواهد شد. به گفته عبدالعظیم رضایی فرماندار شهرستان پردیس در آخرین نشست شورای حمل و نقل که درخصوص، بررسی پروژه خط انتقال متروی پردیس برگزارشده بود گفته شد: پروژه متروی تهران پردیس دارای سه ایستگاه درشهرستان پردیس است. که ایستگاه سوم خط مترو بعد از پارک علم وفناوری پردیس می باشد و دسترسی ساکنین بومهن به تهران آسان تر خواهد شد.

یکی از چیزهایی که ما از سفر می‌خواهیم یافتن حس و حالی خوش است.. اغلب به دنبال تجربه‌ای هستیم که تمام خستگی‌هایمان را از تن بیرون کند. حال که متوجه شدیم بومهن کجاست، باید بگوییم این منطقه همان‌جایی است. که بسیاری دنبالش می‌گردند. قبل از همه چیز هوای خنک آن‌جا، برای ما فرصت فراموش کردن گرمای تابستان را فراهم می‌آورد. وجود جاذبه‌های تاریخی در روستاهای بومهن، لذتی چندین برابر را نصیب ما می‌کند و در آخر هم، تجربه طبیعت و دیدار از باغ‌ها و مزرعه‌ها هم نیازی به توضیح ندارد. در ادامه به برخی از این دیدنی‌ها اشاره می‌کنیم.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


پیش بینی شده است. که مبادله صابون مول در سال تقریبا به / دلار خواهد رسید. در حالی که در سالهای تا سال به علت افزایش است.فاده از محصولات مختلف مانند شوینده ها، آرایشی- بهداشتی و ... نرخ رشد این ترکیب به / درصد افزایش خواهد داشت. از طرف دیگری هم وجود نگرانی های فراوانی که در رابطه با اثرات مخربی که این ماده بر روی جانداران و محیط زیست دارد، این ماده می تواند به عنوان مهارکننده بسیار قوی در افزایش بازده ی مصرف عمل کند.

مول با توجه به اینکه کشش سطحی را به طور چشمگیری کاهش می دهند در تولید مواد شوینده جامد، مایع، مایع ماشین ظرفشویی، شیشه پاک کن ها، پاک کننده ها، رنگ، پلیمر و در نساجی به عنوان روان کننده و آنتی است.اتیک و برای پاک کردن مواد اولیه پشم کاربرد دارند و در محصولات کشاورزی و در چربی ها و انواع روغن ها به عنوان امولسیفایر است.فاده می شود.

کم بودن تعداد گروه های اتوکسیله در NPE باعث می شود که این مواد مایعاتی ویسکوز داشته باشند. اما اگر تعداد گروه های اتوکسیله بیشتر باشد این مواد شکل ظاهری مثل موم خواهند داشت. برخی از این مواد می توانند خاصیت فوم اندکی داشته باشند و یا موجب ایجاد فوم نشوند، در نتیجه در محصولاتی که فوم اندک دارند سورفکتانت های غیر یونی بطور فراوان مورد است.فاده قرار می گیرند. این ترکیبات نه تنها موجب به تعلیق در آوردن ذرات خاک بلکه سبب امولسیون نمودن ذرات روغن نیز می شوند.



( تولید و ساخت ) های دیگر