تولید و ساخت 10 نونیل فنل در تهران

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مسئولیت هماهنگی میان شهردار تهران و مناطق مختلف شهرداری و همچنین نظارت بر فعالیت‌های شهرداری مناطق بیست و دوگانه تهران بر عهده معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران است.. مستند به پرتال سازمانی، این معاونت در تعامل و راهبری مناطق و نواحی است..

تهران به دلیل داشتن آب‌وهوای مناسب و فراوانی آب، معمولاً منطقهٔ سرسبزی بوده و در منابع جغرافیایی قدیم از درختان انبوه و باغ‌های تهران یاد شده‌است. با وجود پیشینهٔ طولانی و تاریخی باغ‌داری در تهران، نخستین باغ‌های معروف تهران، در

استان تهران با بیش از میلیون نفر جمعیت، ٫۵ درصد جمعیت کل کشور را در خود جای داده‌است. از این میزان، ٬۵٬ نفر در مناطق شهری و ٬٬ نفر در مناطق روستاییِ آن ساکن هستند. ٫ درصد از جمعیت شهری است.ان تهران در شهر تهران و مابقی در شهر دیگر است.ان ساکنند. رشد جمعیت شهر تهران ٫ درصد است. که در مقایسه با دههٔ قبل اندکی افزایش یافته‌است. در میان شهرهای است.ان تهران، شهریار با ٫۸ درصد رشد سالیانه، در مقام نخست رشد قرار دارد و ملارد با درصد، پاکدشت با ٫ درصد و صفادشت با ۸٫۸ درصد رشد سالانه جمعیت در مقام‌های بعدی قرار دارند.


این محصول کاربرد وسیعی در صنعت دارد که از آن جمله می توان به است.فاده در فرمولاسیون شوینده ها به دلیل کاهش دادن کشش سطحی، امولوسیون کننده ها، رنگ ها و پوشش دهنده ها و… اشاره کرد. سورفاکتانت های این ماده  برای افزایش فعالیت سطح مورد است.فاده قرار می گیرند و موجب ایجاد رطوبت و پاکیزگی فراوان می شوند.

پیش بینی شده است. که مبادله صابون مول در سال تقریبا به / دلار خواهد رسید. در حالی که در سالهای تا سال به علت افزایش است.فاده از محصولات مختلف مانند شوینده ها، آرایشی- بهداشتی و ... نرخ رشد این ترکیب به / درصد افزایش خواهد داشت. از طرف دیگری هم وجود نگرانی های فراوانی که در رابطه با اثرات مخربی که این ماده بر روی جانداران و محیط زیست دارد، این ماده می تواند به عنوان مهارکننده بسیار قوی در افزایش بازده ی مصرف عمل کند.

این ماده از خطرناک ترین مواد شیمیایی به حساب می آید با ورود به آب می تواند سبب آلودگی آب ها و ایجاد سمیت برای موجودارت زنده ی موجود در آب نماید. در نتیجه است.فاده از این ماده در سال های اخیر در شوینده ها نیز محدود تر گردیده است..



( تولید و ساخت ) های دیگر