فروش 10 نونیل فنل در تهران

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبق آمار سال ، ردیف مسکن، آب، برق و گاز، با سهمی معادل / درصد، بیشترین سهم از متوسط هزینهٔ ناخالص یک خانوار ساکن تهران را به خود اختصاص داده‌است؛ پس از آن نیز ردیف خوراکی‌ها و آشامیدنی‌ها با سهم ۵/ درصدی قرار دارد.

در طول سال‌های ۵ تا ۸۵ ده شهر به شهرهای است.ان تهران اضافه شده‌اند که بزرگ‌ترین آنها شهرهای اندیشه، صالحیه، باغستان و نصیرشهر با ۵ هزار، ۵ هزار، ۵ هزار، هزار نفر و کوچک‌ترین آن‌ها شهر ارجمند با ٬ نفر بوده‌است.

پس از انقلاب ۵، طرح جامع تهران تنها برای ۸ سال به‌طور مستقیم مبنای کنترل و هدایت توسعهٔ پایتخت ایران بود و در دهه‌های گذشته، تغییرات کالبدی و توسعهٔ کلان‌شهر تهران بیشتر بر مبنای مجموعه‌ای از ضوابط و بخشنامه‌ها صورت گرفته‌است.


در ساختار صابون مول تعداد یا کربن در آلکن وجود دارد که قسمت آبگریز مولکول ها را تشکیل می دهند که به همین دلیل معمولا از آلکان های شاخه دار در ساختارش است.فاده می گردد چون فعالیت سطحی در این ترکیبات بسیار زیاد است.. با توجه به اینکه آلکیل فنل براساس نوع صنعت مورد است.فاده با تعداد اتیلن اکساید موردنیاز ترکیب می شود که معمولا عددی بین تا می باشد و هر چقدر تعداد اتیلن اکساید بیشتر باشد نونیل فنل آب دوست تر می شود و باعث می شود در آب انحلال ناپذیر و به مراتب در روغن انحلال پذیر گردد.

این ماده از خطرناک ترین مواد شیمیایی به حساب می آید با ورود به آب می تواند سبب آلودگی آب ها و ایجاد سمیت برای موجودارت زنده ی موجود در آب نماید. در نتیجه است.فاده از این ماده در سال های اخیر در شوینده ها نیز محدود تر گردیده است..

شرکت صنایع شیمیایی الساپا به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین وارد کننده ها و صادر کننده ها در حیطه فروش صابون مول در ایران مشغول به فعالیت می باشد و این ترکیب را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ها به تمام نقاط ایران و حتی خارج از کشور ارسال می کند.



( فروش ) های دیگر