فروش 10 نونیل فنل در دماوند

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پوشش گیاهی این منطقه غنی است.؛ به‌گونه‌ای که از بسیاری گیاهان دارویی‌ این منطقه در کتاب‌های معتبر گیاه شناسی یاد شده است.. در ارتفاعات مختلف کوه دماوند، گیاهان فراوان و گوناگونی می‌روید که برخی از آن‌ها فقط در یک ارتفاع خاصی دیده می‌شود. گیاهان این منطقه که به اسم دماوند نام‌گذاری شده‌اند، عبارت‌اند از: کلاه میرحسن دماوندی، کزل دماوندی، بومادران دماوندی، پیرگیاه دماوندی، ریش قوش دماوندی، فراموشم مکن دماوندی، زنگوله‌ای دماوندی، کتانی دماوندی و ماشک دماوندی.

روز ملی دماوند هم‌زمان با تیرگان در مازندران با نام تیرماه سیزده شو در شب سیزدهم آبان‌ماه برگزار می‌شود. انجمن کوهنوردان ایران هر ساله این جشن را در روز سیزدهم تیر در دامنه‌های قله دماوند در شهر رینه لاریجان شهرستان آمل برگزار می‌کنند. این جشن به ثبت ملی نیز رسیده است..

گیاهان دشت لار و بلندی‌های دربرگیرنده آن گوناگونی چشمگیری دارد. شماری از این گیاهان خوراکی و دارویی است. که در اردیبهشت ماه دوستداران سبزی چین را فرا می‌خواند. گون و خرگوشک و آویشن (اوشم) و شنگ، لواش، سیرک (تلم)، پیازک، قارچ وحشی، کاسنی، گلپر (الرگ)، شیرین بیان، باریجه، چای کوهی، بارهنگ و والک نمونه‌هایی از گیاهان دشت لار و بلندی‌های آن است.. زنبق وحشی بنفش و ارغوانی و مرغک و گل زرد، و شقایق دشت لار را در بهار رنگارنگ کرده زیبایی آن دو چندان می‌شود.


صابون مول از دسته نونیل فنول ها بوده که در صنعت کاربرد زیادی دارد. این ماده جزء سورفاکتانت های غیر یونی می باشد که مولکول اکسید اتیلن را همراه با خود دارد. از ویژگی های اصلی این ماده می توان به خاصیت امولسیون کنندگی آن اشاره کرد. نام اختصاری این ماده NPE است..

کیمیا تهران اسید صابون مول را با بهترین کیفیت و قیمت رقابتی عرضه می کند. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با شماره داخلی بازرگانی تماس حاصل فرمایید، همکاران ما آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان گرامی می باشند. همچنین در صورت تمایل می توانید خرید خود را بصورت اینترنتی انجام دهید.

هیدروکسید سدیم (سود پرک) محصولی بسیار پرکاربرد که به عنوان ماده اولیه اصلی در تولید مول بکار برده می شود. نونیل فنل اتوکسیلات با نام دیگر صابون مول از نوع سورفکتانت های غیریونی پرکاربرد در شوینده ها و صنایع مختلف تمیز کننده می باشد. حجم این محصول بسیار بالاست و قدرت پراکندگی در محیط زیست نیز زیاد است. که با افزایش دادن مقدار گاز اتیلن اکساید در نونیل فنول تولید می شود.



( فروش ) های دیگر