فروش 10 نونیل فنل در شرق تهران

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران در محدوده ی وسیعی قرار دارند و در واقع حجم عظیمی را از بخش شرقی تهران در بر گرفته اند. قبل از معرفی محله های شرق تهران بهتر است. که به صورت جزء به جزء به معرفی مناطق این بخش از تهران بپردازیم و سپس همه چیز را درباره محله های شرق شهر تهران بیان کنیم. در واقع محدوده شرقی تهران را مناطقی چون منطقه ، منطقه ، منطقه و منطقه در بر گرفته اند و تمامی بخش های شرقی تهران و جاذبه های گردشگری و تفریحی را در خود قرار داده اند. در ادامه مطلب با تفکیک مناطق شرقی تهران، به معرفی محله های شرق تهران پرداخته ایم. 

یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 

برای خرید خانه در شرق تهران باید حداقل متری ۵ میلیون تومان هزینه کنید.  این قیمت برای خانه‌های جدید و نوساز به متری ۵ میلیون تومان هم می‌رسد. برای خرید آپارتمان قدیمی در شرق تهران نیز حداقل متری میلیون تومان و برای آپارتمان‌هان نوساز متری حداقل ۵ میلیون تومان هزینه کنید. برخی از خیابان‌های محله نیروی هوایی و پرستار  جزو گران‌ترین و خیابان‌های جنوب بلوار ابوذر و نبرد نیز جزو ارزان‌ترین مناطق شرق تهران هستند.


این گروه از مواد شیمیایی را به کمک روش های جداسازی همچون است.فاده از تجزیه و تحلیل های مبتنی بر پروتکل های است.اندارد در روش HPLC و GC-MS شناسایی می کنند که حضور نونیل فنول را در مواد غذایی، آب آشامیدنی یا بافت های بیولوژیکی تشخیص می دهند. این ماده در هوا پایدار نیست، زیرا به سرعت توسط رادیکال های هیدروکسیل تجزیه می شود.

نونیل فنل اتوکسیله سورفکتانت غیریونی است. که مانند سایر سورفکتانتهای غیر یونی مخلوطی از ترکیبات اتوکسیله با تعداد متفاوت واحدهای اتیلن اکساید است.. عددی که بعد از نام KENON می آید نشاندهنده تعداد متوسط واحدهای اتیلن اکساید در مولکولهای محصول می باشد. برای مثال KENON  یعنی مولکول نونیل فنلی که به طور متوسط با مولکول اتیلن اکساید واکنش داده است..

هیدروکسید سدیم (سود پرک) محصولی بسیار پرکاربرد که به عنوان ماده اولیه اصلی در تولید مول بکار برده می شود. نونیل فنل اتوکسیلات با نام دیگر صابون مول از نوع سورفکتانت های غیریونی پرکاربرد در شوینده ها و صنایع مختلف تمیز کننده می باشد. حجم این محصول بسیار بالاست و قدرت پراکندگی در محیط زیست نیز زیاد است. که با افزایش دادن مقدار گاز اتیلن اکساید در نونیل فنول تولید می شود.



( فروش ) های دیگر