فروش 10 نونیل فنل در شمال تهران

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


الهیه را می توان به عنوان مرز میان منطقه و قلمداد کرد که از جنوب به چهار راه پارک وی و از شمال به تجریش ختم می شود. این محله که در زمان پهلوی دوم با محدودیت های ساخت همراه بود امروزه در خود برج های بسیار بلندی را جای داده که به عنوان خانه های لوکس و لاکچری شناخته می شود. این منطقه در اواخر حکومت قاجاریه با اسم خورآذین شناخته می شده است. که در خود یک کارخانه کبریت سازی را نیز جای داده بود. امروزه وجود مجتمع های تجاری متنوع و سفارت های کشورهای اروپایی این منطقه را خاص کرده است..

انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان  داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای خرید یا

محله مینی سیتی را می تواند به دلیل قرار گرفتن در دامنه های البرز یکی از خوش آب و هوا ترین محله های تهران به حساب آورد. این محله که در شرقی ترین بخش منطقه تهران قرار گرفته است. از جنوب به ازگل و از شرق به سوهانک منتهی می شود. اولین شهربازی تهران به نام مینی سیتی در این منطقه تاسیس شد و وجود این سازه سبب شد تهرانی ها این منطقه را با این نام بشناسند.


کم بودن تعداد گروه های اتوکسیله در NPE باعث می شود که این مواد مایعاتی ویسکوز داشته باشند. اما اگر تعداد گروه های اتوکسیله بیشتر باشد این مواد شکل ظاهری مثل موم خواهند داشت. برخی از این مواد می توانند خاصیت فوم اندکی داشته باشند و یا موجب ایجاد فوم نشوند، در نتیجه در محصولاتی که فوم اندک دارند سورفکتانت های غیر یونی بطور فراوان مورد است.فاده قرار می گیرند. این ترکیبات نه تنها موجب به تعلیق در آوردن ذرات خاک بلکه سبب امولسیون نمودن ذرات روغن نیز می شوند.

این گروه از مواد شیمیایی را به کمک روش های جداسازی همچون است.فاده از تجزیه و تحلیل های مبتنی بر پروتکل های است.اندارد در روش HPLC و GC-MS شناسایی می کنند که حضور نونیل فنول را در مواد غذایی، آب آشامیدنی یا بافت های بیولوژیکی تشخیص می دهند. این ماده در هوا پایدار نیست، زیرا به سرعت توسط رادیکال های هیدروکسیل تجزیه می شود.

این ترکیب به صورت مایع بی رنگ یا جامد سفید رنگ با بوی ملایم وجود دارد. وزن مولکولی آن پایین و بسته به میزان پلیمریزاسیون آن به عنوان سورفکتانت، امولسیون کننده، و یا پاک کننده فلزات کاربرد دارد. فرمول مولکولی آن CHCH(OCHCH)OH است.. نقطه ذوب درحدود درجه سانتیگراد و نقطه اشتعال آن بالاتر از درجه سانتیگراد است.. همچنین چگالی آن در دمای درجه سانتیگراد در حدود . گرم بر میلی لیتر است..



( فروش ) های دیگر