تولید و ساخت 10 نونیل فنل در شهر جدید اندیشه

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این فاز در قسمت شمالی فاز قرار گرفته و با جذب سرمایه در مساحتی محدود به هکتار بخش مسکونی این منطقه را را با در اختیار گرفتن امکانات رفاهی مانند فرهنگسراها  و مدارس و مراکز تجاری به محلی آرام و مناسب برای سکونت تبدیل شده است.

&#; امتناع از ایجاد اماکن مسکونی نامتقارق و گوناگون در کنار یکدیگر. امتناع از تداخل مناطق ویلایی و آپارتمانی. امتناع از مجاورت ساختمانهای با طبقات یا اندازههای متفاوت در کنار یکدیگر (متاسفانه اخیرا شاهد شروع به نقض محدود این مورد توسط شهر داری هستیم &#; احتمالا با انگیزه کسب درآمد)

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..


شرکت صنایع شیمیایی الساپا به عنوان یکی از معتبرترین و بهترین وارد کننده ها و صادر کننده ها در حیطه فروش صابون مول در ایران مشغول به فعالیت می باشد و این ترکیب را با بالاترین کیفیت و نازلترین قیمت ها به تمام نقاط ایران و حتی خارج از کشور ارسال می کند.

نونیل فنل اتوکسیله سورفکتانت غیریونی است. که مانند سایر سورفکتانتهای غیر یونی مخلوطی از ترکیبات اتوکسیله با تعداد متفاوت واحدهای اتیلن اکساید است.. عددی که بعد از نام KENON می آید نشاندهنده تعداد متوسط واحدهای اتیلن اکساید در مولکولهای محصول می باشد. برای مثال KENON  یعنی مولکول نونیل فنلی که به طور متوسط با مولکول اتیلن اکساید واکنش داده است..

از واکنش بین نونیل فنول و اتیلن اکساید در حضور یک باز مانند پتاسیم هیدروکسید می توان این محصول را تهیه کرد. بسته به تعداد اتیلن اکساید موجود در ترکیب، گرید های مختلفی از این محصول تولید می شود. هرچه وزن مولکولی آن کمتر باشد حالت فیزیکی آن به حالت مایع نزدیک تر است. و با افزایش وزن آبه صورت مومی و در نهایت به حالت جامد نزدیک تر می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر