فروش 10 نونیل فنل در شهر ری

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.

شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


این مواد سورفکتانت های غیریونی هستند، که در محلول های آبی به یون ها تجزیه نمی شوند.این مواد بیشتر به عنوان شوینده است.فاده می شوند زیرا همتایان یونی آنها در آب سخت نامحلول هستند. این سورفکتانت‌های غیریونی علاوه بر خاصیت شویندگی، حلالیت عالی، پایداری شیمیایی و خواص کف کمی دارند.

مول مایعی شفاف و محلول در آب می باشد که به عنوان پاک کننده در ترکیبات ساخت انواع مواد شوینده بکار برده می شود. این محصول در علم شیمی در گروه نونیل فنل اتوکسیلات قرار دارد که نتیجه اضافه شدن اتیلن اتوکساید به نونیل فنل می باشد. با توجه به داشتن ده گروه اتیلن اکساید NPE نامیده می شود.

مول با توجه به اینکه کشش سطحی را به طور چشمگیری کاهش می دهند در تولید مواد شوینده جامد، مایع، مایع ماشین ظرفشویی، شیشه پاک کن ها، پاک کننده ها، رنگ، پلیمر و در نساجی به عنوان روان کننده و آنتی است.اتیک و برای پاک کردن مواد اولیه پشم کاربرد دارند و در محصولات کشاورزی و در چربی ها و انواع روغن ها به عنوان امولسیفایر است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر