فروش 10 نونیل فنل در شهرک صنعتی شمس آباد

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بلور نوري تازه ، دكمه صدفي ايران ، هوا فضايي درنا ، كوره هاي صنعتي ايران ، تجهيزات نفت ، فولاد بست ايرانيان ، كارگلاس ، لاستيك سازي عنايت ، بهسازين تهران ، صنايع شير ايران ، پويا خودرو، فولاد فام ، بهار پرديس محمود ، تعاوني سلامت ياران بهار ،  پيشگامان نسوج و بافت خاورميانه ،  صنايع غذايي ايوب خاورميانه ، بازرگاني نوآوران ميوه خاورميانه ، ونوس شيشه ، نيمه هادي عماد ، جهان كريستال ، لوح زرين نيكان ، سيلون صنايع پوشاك عالي مقام ، پاك برنز ،  نماسازان امروز، سان الكترونيك شهير (SONY)، مجموعه سرمايه گذاري عظام&#;

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.

پايگاه تحليلي _ خبري شجرنيوز ضمن پايبندي به اصول و ارزش هاي انقلاب و نظام مقدس جمهوري اسلامي و رعايت اصول و اخلاق حرفه اي در رسانه ها با هدف ارتقاء سطح آگاهي هاي علمي، فرهنگي، ديني، سياسي، اجتماعي و اقتصادي تلاش مي كند با اشاعه فرهنگ نشر صحيح اخبار روز نسبت به ايجاد درختي تنومند و به ثمر رسيده در راستاي پيشرفت و توسعه كشور گام برداشته و در جهت حفظ و تقويت وحدت ملي و تبيين منافع و مصالح ملي و صيانت از آن تلاش كند.


اتوکسیلات های نونیل فنول به راحتی در محیط تجزیه خواهند شد و در نهایت به نونیل فنول مبدل می شوند، که یکی از شناخته ترین مواد سمی است.. این ترکیبات به طور بسیار وسیعی در صورت رهاسازی آنها در طبیعت، مسمومیت فراوان ماهی ها، حیات وحش می گردد. ممکن است. که سلامت کودکان و جنین در حال رشد را به خطر بیندازد.

کم بودن تعداد گروه های اتوکسیله در NPE باعث می شود که این مواد مایعاتی ویسکوز داشته باشند. اما اگر تعداد گروه های اتوکسیله بیشتر باشد این مواد شکل ظاهری مثل موم خواهند داشت. برخی از این مواد می توانند خاصیت فوم اندکی داشته باشند و یا موجب ایجاد فوم نشوند، در نتیجه در محصولاتی که فوم اندک دارند سورفکتانت های غیر یونی بطور فراوان مورد است.فاده قرار می گیرند. این ترکیبات نه تنها موجب به تعلیق در آوردن ذرات خاک بلکه سبب امولسیون نمودن ذرات روغن نیز می شوند.

NPE ها (نونیل فنل اتوکسیلات) در محیط به نونیل فنل (NP) تجزیه می شوند که یکی از بدترین نمونه های مواد شیمیایی پایدار با تجمع زیستی و سمیت بالا (PBTs) هستند. NPEs و NP ماده ای با سمیت شدید برای آبزیان و ماهی ها و حیات وحش شناخته شده اند، این مواد ممکن است. سلامت جنین در حال رشد و کودکان خردسال را نیز تهدید کند.



( فروش ) های دیگر