فروش 10 نونیل فنل در شهرک صنعتی قرچک

Nonylphenol10-1
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


وی در این بازدید به اتفاق مدیریت شهرک صنعتی قرچک مهندس حامد افشارنادری از روند است.قرار و تولید چندین واحد صنعتی شهرک در زمینه تولید پارچه رمبلی (شرکت اویاز) و شرکت قهوه اخوان و شرکت بسته بندی محصولات غذایی افق دریا ثمین بازدید کرد


در ساختار این ماده تعداد یا کربن در آلکن وجود خواهد داشت که بخش آبگریز را تشکیل می دهند. به همین علت از آلکان های شاخه دار در ساختار صابون مول است.فاده می شود. زیرا فعالیت سطحی در این مواد بسیار فراوان می باشد. آلکیل فنل با توجه به نوع صنعت است.فاده با اتیلن اکساید ترکیب می گردد ( که عموما بین تا است.).

هیدروکسید سدیم (سود پرک) محصولی بسیار پرکاربرد که به عنوان ماده اولیه اصلی در تولید مول بکار برده می شود. نونیل فنل اتوکسیلات با نام دیگر صابون مول از نوع سورفکتانت های غیریونی پرکاربرد در شوینده ها و صنایع مختلف تمیز کننده می باشد. حجم این محصول بسیار بالاست و قدرت پراکندگی در محیط زیست نیز زیاد است. که با افزایش دادن مقدار گاز اتیلن اکساید در نونیل فنول تولید می شود.

آن را باید در جای خشک و سر پوشیده نگهداری کرد و از گرما و مواد احتراق زا دور نگهداری شود. هنگامی که به مدت طولانی در دمای درجه سانتیگراد و در حضور هوا قرار گیرد به طور آهسته رنگش زیاد می‌شود. مدت زمان نگهداری این صابون از زمان تولید ماه است..



( فروش ) های دیگر