تولید و ساخت 10 نونیل فنل در شهرک صنعتی چهاردانگه

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته دقت کنید که شهرستان ساری نیز دارای بخشی به نام چهاردانگه است.. به همین دلیل معمولاً هنگام نام بردن آن از واژه چهاردانگه تهران است.فاده می کنیم که با چهاردانگه ساری اشتباه نشود. بازار مبل چهاردانگه و بازار نعمت آباد نیز نام‌های دیگر چهاردانگه تهران هستند.

چهاردانگه در شهرستان اسلامشهر است.ان تهران قرار دارد. این شهر که در جنوب غرب تهران قرار دارد، طبق سرشماری سال ۵ حدود ۵ نفر جمعیت دارد که شهر کوچکی محسوب می شود. البته جمعیت اندک آن گویای این مسئله است. که این شهر بیشتر یک شهر صنعتی و تجاری به شمار می رود و بخش مسکونی آن به نسبت بخش های دیگر رونق کمتری دارد.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.


مول با توجه به اینکه کشش سطحی را به طور چشمگیری کاهش می دهند در تولید مواد شوینده جامد، مایع، مایع ماشین ظرفشویی، شیشه پاک کن ها، پاک کننده ها، رنگ، پلیمر و در نساجی به عنوان روان کننده و آنتی است.اتیک و برای پاک کردن مواد اولیه پشم کاربرد دارند و در محصولات کشاورزی و در چربی ها و انواع روغن ها به عنوان امولسیفایر است.فاده می شود.

تمامی نونیل فنل اتوکسیلات ها سورفکتانت هایی غیریونی هستند که از اتیلن اکسید و ترکیب اضافی نونیل فنل تشکیل شده اند. نونیل فنول اتوکسیلات ها از نظر ظاهری از مایعات شفاف یا کمی کدر و بی رنگ گرفته تا جامدات سفید بسته به سطح اتوکسیلاسیون متفاوت هستند. نونیل فنول اتوکسیلات تا مول قابل پخش در آب هستند. اتوکسیلات های پر مول ( بیشتر از مول و بالاتر) معمولاً در آب محلول هستند و در اکثر حلال های قطبی نیز محلول می باشند. به طور کلی، با افزایش زنجیره اکسید اتیلن متصل به هیدروفوب ، مقدار HLB (حلالیت در آب)، نقطه ریزش، چگالی، ویسکوزیته و نقطه اشتعال این مواد افزایش می یابد.

این ماده از خطرناک ترین مواد شیمیایی به حساب می آید با ورود به آب می تواند سبب آلودگی آب ها و ایجاد سمیت برای موجودارت زنده ی موجود در آب نماید. در نتیجه است.فاده از این ماده در سال های اخیر در شوینده ها نیز محدود تر گردیده است..



( تولید و ساخت ) های دیگر