فروش 10 نونیل فنل در شهریار

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «

شهریار، با نام کامل سید محمدحسین بهجت تبریزی (Seyyed Mohammad Hossein Behjat Tabrizi)، یازدهم دی‌ماه سال در روستای خشگناب در حوالی تبریز چشم به جهان گشود. پدرش حاج میرآقا خشگنابی یکی از وکلای تبریز بود و مادرش خانم ننه نام داشت. او در خانواده‌ای پرجمعیت بزرگ شد و هفت خواهر و پنج برادر داشت.

محمدحسین بهجت تبریزی در مدرسه‌ی متحده و فیوضات درس خواند، سیکل خود را در مدرسه‌ی فردوسی شهر تبریز به اتمام رساند و برای ادامه‌ی تحصیل رهسپار تهران شد. حضور او در مدرسه‌ی دارالفنون در سال و سپس وارد شدن به مدرسه‌ی طب در سال تا حدی مسیر زندگی او را تغییر داد؛ مسیری که گویی است.اد شهریار چندان علاقه‌ای به آن نداشت.


به هر میزان که تعداد اتیلن اکساید فراوان تر باشد در نتیجه صابون مول آب دوست تر خواهد شد. همین امر به نوبه ی خود سبب می شود تا این ترکیب در آب انحلال پذیرتر و در روغن ها انحلال ناپذیر گردد. با توجه به تعداد اتیلن اکساید در ترکیب، گریدهای گوناگونی از این ماده تولید خواهد شد. به هر میزانی وزن مولکولی این محصول کمتر باشد،

از واکنش بین نونیل فنول و اتیلن اکساید در حضور یک باز مانند پتاسیم هیدروکسید می توان این محصول را تهیه کرد. بسته به تعداد اتیلن اکساید موجود در ترکیب، گرید های مختلفی از این محصول تولید می شود. هرچه وزن مولکولی آن کمتر باشد حالت فیزیکی آن به حالت مایع نزدیک تر است. و با افزایش وزن آبه صورت مومی و در نهایت به حالت جامد نزدیک تر می شود.

کنون ها باید در محیط خشک و به دور از حرارت قرار بگیرند همچنین آن ها را در مخازنی از جنس PVC ، ظروف است.یل ضد زنگ و فولاد های کربنی در انبار نگهداری می کنند. عمر مفید کنون ها سال بعد از تولید است.. با قرار دادن کنون ها در مجاورت هوا و در دمای ۸ درجه ی سانتی گراد طی مدت زمان طولانی به تدریج شاهد افزایش شدت رنگ آن ها خواهیم بود.



( فروش ) های دیگر