تولید و ساخت 10 نونیل فنل در قرچک

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.


این گروه از مواد شیمیایی را به کمک روش های جداسازی همچون است.فاده از تجزیه و تحلیل های مبتنی بر پروتکل های است.اندارد در روش HPLC و GC-MS شناسایی می کنند که حضور نونیل فنول را در مواد غذایی، آب آشامیدنی یا بافت های بیولوژیکی تشخیص می دهند. این ماده در هوا پایدار نیست، زیرا به سرعت توسط رادیکال های هیدروکسیل تجزیه می شود.

کم بودن تعداد گروه های اتوکسیله در NPE باعث می شود که این مواد مایعاتی ویسکوز داشته باشند. اما اگر تعداد گروه های اتوکسیله بیشتر باشد این مواد شکل ظاهری مثل موم خواهند داشت. برخی از این مواد می توانند خاصیت فوم اندکی داشته باشند و یا موجب ایجاد فوم نشوند، در نتیجه در محصولاتی که فوم اندک دارند سورفکتانت های غیر یونی بطور فراوان مورد است.فاده قرار می گیرند. این ترکیبات نه تنها موجب به تعلیق در آوردن ذرات خاک بلکه سبب امولسیون نمودن ذرات روغن نیز می شوند.

مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.



( تولید و ساخت ) های دیگر