فروش 10 نونیل فنل در قرچک

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


آثار تاریخی قرچک به‌ این تپه‌ها و کوره پزخانه‌ها محدود نمی‌شود و پل قدیمی ‌باقرآباد نیز یکی از آثار تاریخی این شهرستان است.. این پل که بر روی رودخانه جاجرود قرار دارد، هدایت کانال خشتی آب را‌ عهده‌دار است. و زمین‌های کشاورزی منطقه را سیراب می‌کند. پلی آجری با دهانه قوسی به طول ۵ متر که در اواخر قاجار ساخته شده و به مدت یک قرن مسیر دسترسی ورامینی‌ها به تهران بوده‌ است.. این پل در سال شاهد به خاک و خون کشیدن مردمی ‌کفن پوش در قیام ۵ خرداد به جهت حمایت از آیت الله خمینی (ره) و دفاع از مرجعیت شیعه نیز بوده است..

کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.

شاید بهتر باشد قبل از پاسخ قرچک کجاست؟ علت نامگذاری این شهرستان بررسی شود. روس‌ها در جریان جنگ جهانی دوم برای بازرسی محموله‌های گندم که توسط قطار به اتحاد جماهیر شوروی فرستاده می‌شد، پست‌های بازرسی قرار داده بودند. قرچک امروزی در واقع کوتاه شده‌ی نام (قریه چک) است.، که توسط مردم بومی ‌به این شهرستان گفته می‌شد. با سایت جاده همراه باشید تا با قرچک، با لقب ایران کوچک بیشتر آشنا شوید.


هایپر صنعت فامکو این محصول را از معتبرترین تولید کنندگان آن و با بهترین کیفیت، همچون نونیل فنل برند KENON را خدمت مشتریان محترم خود عرضه می کند. لطفا در صورت تمایل به خرید نونیل فنل یا دریافت دیتاشیت و همچنین اطلاع از بروزترین قیمت نونیل فنل، با همکاران ما در واحد شیمی فامکو تماس حاصل نمایید.

صابون مول چیست؟ این ماده با نام نونیل فنل اتوکسیله را از شیمیایی تهران تهیه نمایید. برای خرید صابون مول در انواع و و و با شیمیایی تهران در ارتباط باشید. در ادامه ی متن با این ماده و کاربرد های آن در صنعت شوینده و&#;بیشتر آشنا خواهید شد

نونیل فنل های اتوکسیله در زمینه های مختلف مانند فرمولاسیون مواد شوینده و پاک کننده، امولسیفایرهای صنعتی، رنگ و رزین، پلیمریزاسیون امولسیونی و … است.فاده می شوند. این ترکیبات در هر جایی که نیاز به افزایش فعالیت سطحی باشد، کاربرد دارند. شویندگی، قدرت امولسیون کنندگی و قدرت حل کنندگی این مواد بسیار خوب است..



( فروش ) های دیگر