تولید و ساخت 10 نونیل فنل در لواسان

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


لواسان به واسطه موقعیت جغرافیایی و آب‌وهوای مطبوعش در زمینه کشاورزی و دامپروری سرآمد است. و شمار زیادی از مردم این خطه برای گذراندن زندگی خود به شغل کشاورزی و دامپروری روی آورده‌اند؛ بنابراین بخشی از اقتصاد این منطقه با عرضه محصولاتی چون، به، گیلاس‌های مشهور، سیب‌های خوش عطر، گردو و عسل طبیعی رونق پیدا کرده است.. هم‌چنین لواسان به دلیل نزدیک بودن به پایتخت، طبیعت بکر و آثار تاریخی زیبایش همواره مورد توجه مسافران زیادی قرار گرفته و همین امر باعث می‌شود تا بخشی از اقتصاد شهر بر پایه صنعت گردشگری بچرخد. در سال‌های اخیر هم شاهد روند رو‌به‌رشد زمین و ساخت و سازهای متعدد در این شهر بوده‌ایم و در واقع این امر نشان از موقعیت مطلوب لواسان از جهات مختلف است..

لواسان از مقاصد گردشگری و ییلاقی نزدیک به تهران است. که می‌توان برای گشت و گذار در این خطه، سفری یک‌روزه یا دو روزه را برنامه‌ریزی کرد. البته برای این که سفر لذت بخشی داشته باشید، بهتر است. قبل از حرکت با جاذبه‌های طبیعی و مذهبی آن به خوبی آشنا شوید تا در زمان سفر دچار سردرگمی نشوید و برای گردش در لواسان بهترین انتخاب را داشته باشید.

اینجا اولین جایی است. که در مسیر تهران به سمت لواسان می‌بینید پس بهتر است. از فرصت است.فاده کنید و در این بین سری به گردنه قوچک بزنید. حتی اگر فرصتتان خیلی محدود است. و برای گشت‌وگذار در لواسان وقت ندارید، می‌توانید برای خوردن وعده ناهار روی پارک جنگلی قوچک حساب کنید و چندساعتی را مهمان طبیعت این پارک باشید.


مول با توجه به اینکه کشش سطحی را به طور چشمگیری کاهش می دهند در تولید مواد شوینده جامد، مایع، مایع ماشین ظرفشویی، شیشه پاک کن ها، پاک کننده ها، رنگ، پلیمر و در نساجی به عنوان روان کننده و آنتی است.اتیک و برای پاک کردن مواد اولیه پشم کاربرد دارند و در محصولات کشاورزی و در چربی ها و انواع روغن ها به عنوان امولسیفایر است.فاده می شود.

این ماده مایعی شفاف است. که به دلیل تعداد گروه های کم  اتیلن اکسید در کنون ، نوعی سورفاکتانت محلول در روغن به حساب می آید در نتیجه در آب نامحلول است. و تمایلی به آبدوست بودن ندارد. از این نوع کنون در پاک کننده ها و شوینده ها است.فاده می شود.

صابون مول چیست؟ این ماده با نام نونیل فنل اتوکسیله را از شیمیایی تهران تهیه نمایید. برای خرید صابون مول در انواع و و و با شیمیایی تهران در ارتباط باشید. در ادامه ی متن با این ماده و کاربرد های آن در صنعت شوینده و&#;بیشتر آشنا خواهید شد



( تولید و ساخت ) های دیگر