فروش 10 نونیل فنل در ملارد

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مردم ملارد مردمی سخت کوش و معتقد بوده و هستد و در دروان انقلاب اسلامی تلاشهای مجاهدانه ای را در ملارد ، شهریار،کرج و تهران در جهت روشنگری و مبارزات علیه سلطه ستم شاهی انجام داده و جوانانش با تذهیب و ورزش خود را آماده رویارویی با دشمنان داخلی و خارجی کردند. پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و با شروع جنگ تحمیلی مردم حماسه ساز و شهید پرور ملارد در صف اول جبه های حق علیه باطل حضور یافتند و از جمله این حضور می توان به درخشش جوانان ملارد در گردان خط شکن حضرت علی اصغر علیه اسلام لشکر ده سید الشهدا اشاره نمود. با توسعه گرفتن روند عمران و آبادانی در شهرها و روستاهای کشور با توجه به جمعیت ملارد از سال مکاتباتی در جهت تبدیل ملارد به شهر و تاسیس شهرداری از سوی مردم ملارد، بخشداری و فرمانداری شهریار با وزرات کشور انجام گرفت و سرانجام به نتیجه رسید : بر اساس تصویب نامه کمیسیون موضوع اصل ۸ قانون اساسی با رای اکثریت وزرای عضو کمیسیون سیاسی-دفاعی هیئت دولت در جلسه مورخ ۸ مرداد ماه : روستاهای سرآسیابِ ملارد و ملارد از توابع دهستان ملارد تابع بخش مرکزی شهرستان شهریار ادغام و به نام شهر ملارد شناخته شده و در محل مذکور‌ شهرداری تأسیس شود.‌این تصویب‌نامه در تاریخ ۸ مرداد به تأیید ریاست جمهوری وقت آیت الله هاشمی رفسنجانی رسید.

با توسعه گرفتن روند عمران و آبادانی در شهرها و روستاهای کشور با توجه به جمعیت ملارد از سال مکاتباتی در جهت تبدیل ملارد به شهر و تاسیس شهرداری از سوی مردم ملارد، بخشداری و فرمانداری شهریار با وزرات کشور انجام گرفت و سرانجام به نتیجه رسید : بر اساس تصویب نامه کمیسیون موضوع اصل قانون اساسی با رای اکثریت وزرای عضو کمیسیون سیاسی-دفاعی هیات دولت در جلسه مورخ مرداد ماه : روستاهای سرآسیابِ ملارد و ملارد از توابع دهستان ملارد تابع بخش مرکزی شهرستان شهریار ادغام و به نام شهر ملارد شناخته شده و در محل مذکور‌شهرداری تأسیس شود.‌این تصویب‌نامه در تاریخ مرداد به تأیید ریاست جمهوری وقت آیت الله هاشمی رفسنجانی رسید.

سافت اینجا اولین دایرکتوری جامع صنعت انفورماتیک ایران است. که با هدف معرفی همه ارکان و ابعاد انفورماتیک ایران شامل محصولات و خدمات نرم افزاری و سخت افزاری، رزومه شرکت های فعال این حوزه و معرفی کارفرمایان شاخص راه اندازی شده است..


این ماده توانایی آسیب رساندن به چشم ها را دارد. تماس پوستی طولانی مدت نیز می تواند باعث قرمزی و تحریک پوست گردد. این ماده جزو ترکیبات سمی است. که بلعیدن آن خطرناک است. اما هیچگونه گزارشی در رابطه با خطر است.نشاق بخارات ناشی از صابون مول وجود ندارد.

نونیل فنول ها دسته ای از ترکیبات آلی هستند که در آن فنل به یک دنباله کربن متصل می باشد. نونیل فنل ها از لحاظ ساختار کلی و ویژگی های اساسی در دسته آلکیل فنل ها قرار می گیرند. نونیل فنول ها کاربرد های زیادی در تولید روغن های روان ساز، مایع ظرفشویی، پودرهای لباسشویی و دترجنت ها دارند.

نونیل فنل های اتوکسیله در زمینه های مختلف مانند فرمولاسیون مواد شوینده و پاک کننده، امولسیفایرهای صنعتی، رنگ و رزین، پلیمریزاسیون امولسیونی و … است.فاده می شوند. این ترکیبات در هر جایی که نیاز به افزایش فعالیت سطحی باشد، کاربرد دارند. شویندگی، قدرت امولسیون کنندگی و قدرت حل کنندگی این مواد بسیار خوب است..



( فروش ) های دیگر