تولید و ساخت 10 نونیل فنل در ورامین

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تالاب بند علی‌خان از دیدنی‌های طبیعی ورامین محسوب می‌شود. این تالاب زیبا در کیلومتری شهرستان ورامین در دل میان کویری وارمین قرار دارد. تالاب بند علی خان ورامین هرساله مقصد پرندگان مهاجری بسیاری مانند خـوتکا، غاز، دُرنا چنگر و اردک سرسبز است.. این تالاب در ماه‌ها گرم سال مانند تیر و مرداد به صورت باتلاق در‌آمده و تقریبا خشک می‌شود؛ اما در سایر ماه‌های سال پرآب شده و میزبان پرندگان مهاجر است..

امامزاده یحیی دارای گنبد بزرگ آجری است. که در بدنه‌اش هشت دریچه مشبک ساخته شده‌ است.. این امامزاده در جنوب شرقی ورامین قرار دارد و متشکل از چهار برج طاق نما است.. در قسمت پایین دیواره صحن، گچ‌بری‌هایی وجود دارد و در پایین آن‌ها نیز کاشی‌های بزرگ و زیبایی با جلای فلزی به کار رفته‌ است..

وارمین از جنوب با دریاچه نمک همجوار است. و همین امر باعث شده تا اقلیم این شهرستان بیشتر کویری و نیمه‌بیابانی باشد. میزان بارش در این شهرستان به نسبت دیگر شهرهای تهران بسیار کمتر است. و تقریبا بارندگی زیادی در وارمین ثبت نمی‌گردد. کمترین دما وارمین در دی‌ماه ثبت شده و بیشتر میزان بارش ورامین نیز متعلق به ماه‌‌های زمستان است..


نونیل فنل های اتوکسیله در زمینه های مختلف مانند فرمولاسیون مواد شوینده و پاک کننده، امولسیفایرهای صنعتی، رنگ و رزین، پلیمریزاسیون امولسیونی و … است.فاده می شوند. این ترکیبات در هر جایی که نیاز به افزایش فعالیت سطحی باشد، کاربرد دارند. شویندگی، قدرت امولسیون کنندگی و قدرت حل کنندگی این مواد بسیار خوب است..

این محصول کاربرد وسیعی در صنعت دارد که از آن جمله می توان به است.فاده در فرمولاسیون شوینده ها به دلیل کاهش دادن کشش سطحی، امولوسیون کننده ها، رنگ ها و پوشش دهنده ها و… اشاره کرد. سورفاکتانت های این ماده  برای افزایش فعالیت سطح مورد است.فاده قرار می گیرند و موجب ایجاد رطوبت و پاکیزگی فراوان می شوند.

مایعی شفاف با خاصیت امولوسیون کنندگی عالی است. که موجب ایجاد رطوبت و جفت شدن شوینده های غیر یونی با هیدروکربن ها می شود. در نتیجه در شوینده ها، ساخت چسب و مواد شیمیایی موجود در صنعت کشاورزی مانند آفت کش ها و کود ها مورد است.فاده قرار می گیرد.



( تولید و ساخت ) های دیگر