فروش 10 نونیل فنل در ورامین

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


روستای قلعه بلند یکی از روستای‌های تفریحی و زیبا در بخش جوادآباد شهرستان ورامین است.. این روستا بنایی به نام قلعه بلند را در خود جای می‌دهد که مربوط به دوره صفوی است. و در سال ۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.

محمد بن محمد بویه‌ای رازی ورامینی یکی از فقهای گران‌قدر شیعیان و یکی دیگر از مشاهیر ورامین است.؛ او به قطب‌الدین، علامه رازی و قطب تحتانی هم معروف است.. این فقیه بزرگ در دوران حکومت ایلخانان زندگی می‌کرد و آثار ارزشمندی از او به یادگار مانده است.. از دیگر

یکی از مهم‌ترین بناهای تاریخی و مذهبی هر شهری در ایران، مسجد جامع است.. مسجد جامع ورامین نیز جزو مساجد تاریخی شهر محسوب می‌گردد. این مسجد جامع جزو قدیمی‌ترین مساجد ایران و یکی از نمونه‌های عالی برای معماری اسلامی است.. مسجد جامع در مرکز ورامین قرار دارد و به دستور سلطان محمدخدابنده بنا شده است.. این بنا در دوره ایلخانیان با معماری و طراحی این دوره بنا گردیده است.. مسجد جامع ورامین را باید جزو مساجد چهار ایوانی دانست. این مسجد پلانی مستطیل شکل با مساحت در متر دارد و در ساحت آن از آجر و کاشی‌های ایرانی اسلامی است.فاده‌ شده است.‌.


این گروه از مواد شیمیایی را به کمک روش های جداسازی همچون است.فاده از تجزیه و تحلیل های مبتنی بر پروتکل های است.اندارد در روش HPLC و GC-MS شناسایی می کنند که حضور نونیل فنول را در مواد غذایی، آب آشامیدنی یا بافت های بیولوژیکی تشخیص می دهند. این ماده در هوا پایدار نیست، زیرا به سرعت توسط رادیکال های هیدروکسیل تجزیه می شود.

نونیل فنول از گروه نونیل متصل به یک حلقه فنل در موقعیت های مختلف تشکیل شده که معمولا از طریق موقعیت و گاها موقعیت پیوند برقرار می کنند و می توانند به صورت خطی یا منشعب متصل شوند. نونیل فنل اتوکسیه حاصل از واکنش نونیل فنل با اتیلن اکساید می باشد. این مواد شیمیایی بر اساس تعداد اتیلن اکساید نامگذاری می شوند که به عنوان مثال صابون مول ، دارای مولکول اتیلن اکساید می باشد. ساختار نونیل فنل به صورت شماتیک در زیر نمایش داده شده است.:

کم بودن تعداد گروه های اتوکسیله در NPE باعث می شود که این مواد مایعاتی ویسکوز داشته باشند. اما اگر تعداد گروه های اتوکسیله بیشتر باشد این مواد شکل ظاهری مثل موم خواهند داشت. برخی از این مواد می توانند خاصیت فوم اندکی داشته باشند و یا موجب ایجاد فوم نشوند، در نتیجه در محصولاتی که فوم اندک دارند سورفکتانت های غیر یونی بطور فراوان مورد است.فاده قرار می گیرند. این ترکیبات نه تنها موجب به تعلیق در آوردن ذرات خاک بلکه سبب امولسیون نمودن ذرات روغن نیز می شوند.



( فروش ) های دیگر