تولید و ساخت 10 نونیل فنل در پردیس

Nonylphenol10-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 


این ماده در بشکه های لیتری، گالن های لیتری و / لیتری خرید و فروش می شود. شرکت صنایع شیمیایی تهران به عنوان واردکننده در زمینه فروش صابون مول در ایران فعالیت می کند و این محصول را با بهترین کیفیت به سراسر ایران ارسال می کند.

این محصول وزن مولکولی بالایی دارد و به صورت جامد سفید رنگ یافت می گردد.همچنین این ماده به دلیل وجود گروه های زیاد اتیلن اکسید تمایل به آب دوستی زیادی دارد و یک امولسیون و تثبیت کننده ی بسیار قوی محلول در آب به حساب می آید . اثر بخشی این ماده را در دمای بالا می توان مشاهده نمود.

این ماده مایعی شفاف است. که به دلیل تعداد گروه های کم  اتیلن اکسید در کنون ، نوعی سورفاکتانت محلول در روغن به حساب می آید در نتیجه در آب نامحلول است. و تمایلی به آبدوست بودن ندارد. از این نوع کنون در پاک کننده ها و شوینده ها است.فاده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر