فروش EDTA 2na در شمال تهران

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را در درون خود جای داده اند. از در محله های شمال تهران موجود در این منطقه، انواع و اقسام رستوران ها و  کافه ها وجود دارد که هر کدام از آن ها با وجود دیزاین و دکوراسیون متفاوت خود، از محبوب ترین کافه های تهران می باشند و همچنین افراد بسیاری برای گشت و گذار های شبانه و شکم گردی به این منطقه از پایتخت می روند.

از محله های قدیمی تهران که قدمت آن به زمان حکومت قاجاریه می رسد. این منطقه از آنجایی که در نزدیکی امام زاده صالح قرار داشت از همان زمان آسفالت بود. محققین تاریخی عنوان کرده اند سکنه این محله در زمان قاجاریه فرد بوده است.. امروزه قلهک به عنوان یکی از اصلی ترین محله های مسکونی تهران شناخته می شود که مسجد جامع قلهک به عنوان اصلی ترین بخش آن به حساب می آید.

جردن یکی از محلات شمالی شهر تهران است. که به واسطه نزدیکی به محله‌های الهیه، امانیه، داوودیه و توانیر از موقعیت بسیار خوبی بهره‌مند شده است.. بخش‌های مختلف این خیابان در سه منطقه شهرداری ، و تهران بزرگ تقسیم‌بندی می‌شوند. تعداد زیادی از سفارت‌خانه‌های ایران در این محله از تهران واقع شده‌اند و بافت آن را به محله‌ای مسکونی، اداری و تجاری تبدیل کرده‌اند. به همین دلیل رفت‌وآمد کاری به محله جردن بسیار زیاد است.. شاید همین رفت‌وآمدهاست که باعث شده جردن را با ترافیک‌های کلافه کننده‌اش بشناسند. البته فروشگاه‌های لاکچری جردن هم در محبوب شدن و پررفت‌وآمد بودنش بی‌تأثیر نیستند. هر برندی که فکرش را کنید از شکلات گرفته تا لباس در این محله شعبه دارد.


EDTA نوعی ماده شیمیایی است. که به غذاها و نوشیدنی های خاصی اضافه می شود تا به آنها کمک کند رنگ و طعم خود را حفظ کنند. به عنوان مثال در تولید مواد غذایی مانند سودا، مواد غذایی کنسرو میوه و سبزیجات، شیرین کننده های غیر مغذی، چاشنی هایی مثل سس مایونز، سس سالاد کاربرد دارد.

ادتا دو سدیم یا ادتا سدیم که با نام ادتا دی سدیم و نشانه EDTA-Na نیز شناخته می‌شود دارای فرمول شیمیاییCHNO-Na است. و حالت جامد کریستالی بی‌رنگ دارد. ادتا سدیم برای جدا کردن یون‌های فلزی و کاهش واکنش آن‌ها به ویژه در بسیاری از محصولات صنعتی و لوازم آرایشی است.فاده می‌شود. است.فاده از

اتیلن دی آمین تترا است.یک اسید  (Ethylenediaminetetraacetic acid) که به اختصار ادتا (EDTA)  نامیده می‌شود، یک آمینوپلی کربوکسیلیک اسید بی‌رنگ و محلول در آب با فرمول شیمیایی CHNOاست. یکی از روش­های تولید EDTA واکنش اتیلن دی آمین، یک فرمالدهید و سدیم سیانید است.. این ماده قادر است. با کاتیون‌های فلزی پیوند برقرار کرده و نقش کلاته کننده را ایفا کند. به دلیل دارا بودن این خاصیت، در جداسازی یا خالص سازی محلول‌ها است.فاده می‌شود. EDTA به صورت ادتا دو سدیم  ( ادتا سدیم EDTA-Na ) با فرمول شیمیایی CHNO-Na و ادتا چهار سدیم ( ادتا سدیم EDTA-Na ) با فرمول شیمیایی CHNO-Na موجود است..



( فروش ) های دیگر