فروش EDTA 2na در اسلامشهر

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریاریها :  به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان شهریار مدرسه شاهد حضرت زینب (س)این شهرستان در زمینه های مختلف تربیتی وآموزشی موفق به کسب رتبه اول در بین مدارس شاهد مناطق بیست گانه شهرستان های است.ان تهران شد . به نقل ازکارشناسی امور شاهدو ایثار گران ومدیراین واحد آموزشی ،این توفیق پس از ارزیابی […]

  قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد : قدمت: دوره قاجاریه &#; دیوارچینه های بلندی برای ایجاد سایه و ممانعت از تابش نور خورشید &#; واقع در بافت قدیمی روستای علی آباد(احمد آباد مستوفی) به ابعاد متر قطر داخلی و ارتفاع متر می باشد    

این امامزاده در نزدیکی روستای حسین آباد واقع شده است. و به اسم امام موسی کاظم نیز شناخته می شود. که در حال حاضر این بنا به صورت سیمانی می‌باشد و در گذشته به صورت کاهگل بوده است. .همچنین ضریح فلزی و سبز رنگ که امروز مشاهده می‌کنید جایگزین ضریح چوبی و مشبک گذشته می باشد.


در آزمایشگاه EDTA به‌طور گسترده‌ای برای مهار یون‌های فلزی است.فاده می‌شود: در بیوشیمی و زیست‌شناسی مولکولی تخلیه یون معمولاً برای غیرفعال سازی آنزیم‌های وابسته به فلز است.فاده می‌شود (یا به عنوان معیاری برای واکنش پذیری آن‌ها یا برای فرونشاندن آسیب رسانی به DNA یا پروتئین‌ها).

این ترکیب شیمیایی یک آمینو اسید پلی کربوکسیلیک جامد، بی رنگ و محلول در آب است. که به عنوان یک عامل کلات کننده قوی برای مسدود کردن یون های چند ظرفیتی مانند کلسیم عمل می کند. بنابراین، از آن در صنایع دارویی، غذایی، تصفیه آب و آرایشی است.فاده می شود. مهمترین خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده را می توان در جدول زیر خلاصه کرد:

EDTA می تواند باعث مسمومیت شود، از یک طرف انتشار آن در محیط زیست مخاطرات زیست محیطی را به دنبال خواهد داشت، این محصول با ورود به خاک جذب فلزات سنگین را کاهش می دهد و از طرف دیگر ورود آن به آب های زیرزمینی باعث آلودگی این منابع می شود. از طرفی ممکن است. در محیط های صنعتی و آزمایشگاهی خطراتی ایجاد کند.



( فروش ) های دیگر