فروش EDTA 2na در بازار لاله زار

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



EDTA، یا اتیلن دی آمین تترا است.یک اسید، یک ماده شیمیایی کاربردی است.. این ماده جزو عوامل کیلیت ساز یا کلاته کننده ها می باشد که می تواند به راحتی با فلزات، کمپلکس تشکیل دهد. عامل کیلیت ساز، یک مولکول (معمولاً آلی) است. که می تواند پیوندهای زیادی به یک یون فلزی منفرد ایجاد کند. کیلیت، با جلوگیری از واکنش شیمیایی یون فلز با سایر مواد، یون فلز را تثبیت می کند. در واقع ادتا، یک پودر کریستالی خشک و سفید است..

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با است.فاده از طراحان گرافیک است.، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد

لازم به ذکر است. که بدلیل عدم جذب این ماده توسط پوست، بی‌خطر بودن است.فاده از این ماده در ترکیبات آرایشی و بهداشتی به اثبات رسیده است. ولی در برخی موارد ممکن است. باعث بروز حساسیت پوستی خفیف در برخی افراد شود. اما در هرصورت است.فاده از آن در داخل چشم سوزش شدیدی به همراه دارد.



( فروش ) های دیگر