تولید و ساخت EDTA 2na در بومهن

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

طبق سرشماری سال ، ۵٬۵ نفر جمعیت در بومهن زندگی می‌کنند. در بین جمعیت بومهن، علاوه‌بر قوم فارس، اقوام خراسانی، لر، کرد، مازنی و ترک نیز وجود دارند. این مسأله سبب شده تا در صورت ورود به شهر بومهن، احساس خوشایندی تجربه کنید و بتوانید با فرهنگ‌های مختلف نیز مواجه شوید.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..


این ترکیب شیمیایی یک آمینو اسید پلی کربوکسیلیک جامد، بی رنگ و محلول در آب است. که به عنوان یک عامل کلات کننده قوی برای مسدود کردن یون های چند ظرفیتی مانند کلسیم عمل می کند. بنابراین، از آن در صنایع دارویی، غذایی، تصفیه آب و آرایشی است.فاده می شود. مهمترین خواص فیزیکی و شیمیایی این ماده را می توان در جدول زیر خلاصه کرد:

این ماده در صنایع مختلف دیگر از جمله در صنعت تصفیه آب برای کاهش سختی آب و کاهنده یون­های منزیم و کلسیم، در صنعت نساجی برای برای جلوگیری از تغییر رنگ، در صنعت کاغذ برای بهبود روشنایی الیاف سلولوزی، در ساخت مدارهای چاپی، در صنایع آبکاری مس و همچنین در صنایع پلیمر و لاستیک سازی است.فاده می ­شود.

محلول های پاک کننده و شوینده ها اغلب دارای ادتا می باشند زیرا یون ها با ایجاد پیوند با ادتا تمایل خود برای رسوب شدن یا تداخل با صابون‌ها و شوینده‌ها از دست می‌دهند. به همین دلیل در صابون سازی اغلب از این ماده است.فاده میشود .



( تولید و ساخت ) های دیگر