فروش EDTA 2na در بومهن

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.


محلول های پاک کننده و شوینده ها اغلب دارای ادتا می باشند زیرا یون ها با ایجاد پیوند با ادتا تمایل خود برای رسوب شدن یا تداخل با صابون‌ها و شوینده‌ها از دست می‌دهند. به همین دلیل در صابون سازی اغلب از این ماده است.فاده میشود .

در ابتدا تعریفی از است.اندارد ثانویه ارائه میدهیم . است.اندارد ثانویه محلولی است. که غلظت آن توسط محلول است.اندارد اولیه تعیین می شود .  اتیلن دی آمین تری است.یک اسید یک عامل کمپلکس دهنده است. که با انواع کاتیونهای تا ظرفیتی بصورت یک به یک کمپلکس میدهد. وزن مولکولی بالای این ماده امکان تهیه محلول دقیق را میدهد. علی رغم داشتن آب تبلور نیازی به است.اندارد کردن ندارد. نکته مهم در تیتراسیون EDTA در حساسیت ثابتهای تشکیل به pH است. و به همین دلیل از بافر است.فاده میشود. اگر می شد که با توزین کردن مقدار مشخصی از نمک و به حجم رساندن آن غلظت دقیق را بدست آورد آن گاه این ترکیب جز مواد است.اندارد اولیه می شد اما ادتا است.اندارد نیست و بعد از تهیه ی محلولی از آن باید تعیین ایارش کرد.

فردیناند مونز، ادتا را برای اولین بار در سال میلادی، از واکنش اتیلن دی آمین و اسید کلرواستیک تهیه کرد. امروزه، EDTA عمدتا از اتیلن دی آمین (،-دی آمینو اتان)، فرمالدئید و سیانید سدیم سنتز می شود. در این مسیر تترازدیم ادتا حاصل می شود که در مرحله بعدی به فرم های اسیدی تبدیل می شود.



( فروش ) های دیگر