تولید و ساخت EDTA 2na در جنوب تهران

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این محله به نسبت دیگر محله های جنوب تهران  قدمت زیادی ندارد و حداکثر قدمت آن به دهه قبل باز میگردد، درواقع محله ی کوی فردوس جزء زمینها و مراتع اطراف تهران بوده که بعد ها یعنی حدود سال با احداث کارخانه جاتی چون شیر پاستوریزه پاک ، شرکت ویتانا و شرکت تولید دارو، افراد شاغل در این کارخانجات شروع به خرید زمین های اطراف آن ها نموده و ساخت و ساز انجام داده اند،همین امر سبب شد رفته رفته این محله به محله ای مسکونی تبدل گردد؛بیشتر ساکنین این محله در مقایسه با سایر محله های جنوب تهران، مهاجر بوده و اکثرا ترک و کرد زبانند.

به طور کلی مناطق جنوبی و محله های جنوب تهران نیز مانند سایر مناطقش دارای ویژگی های منحصر به فردی است. که افراد مختلف را برای سیاحت و یا سکونت به خود جلب میکند؛بافت تاریخی و محله های کهن و بافت اجتماعی سنتی و صمیمی محله های جنوب تهران، از جمله ویژگی هایی است. که اقامت در این مناطق را لذت بخش خواهد  کرد.

افسریه را می توان یکی از امن‌ترین محلات منطقه ۵ دانست. این محله از قدیم الایام دارای چندین پادگان نظامی مختلف بوده و به همین علت افسریه نامیده شده است.، علاوه بر این کلانتری ۵ تهران بزرگ نیز برای تامین امنیت مردم در این محله قرار گرفته است..


این ماده در صنایع مختلف دیگر از جمله در صنعت تصفیه آب برای کاهش سختی آب و کاهنده یون­های منزیم و کلسیم، در صنعت نساجی برای برای جلوگیری از تغییر رنگ، در صنعت کاغذ برای بهبود روشنایی الیاف سلولوزی، در ساخت مدارهای چاپی، در صنایع آبکاری مس و همچنین در صنایع پلیمر و لاستیک سازی است.فاده می ­شود.

مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

سدیم ا د ت آ  میتواند باعث مشکلات محیط زیستی فراوانی شود زیرا این ماده طول عمر بالایی داشته و بسیاری از گونه‌های شامل آن در محیط بسیار پایدار ترند و تجزیه آن به کندی و در حضور نور خورشید صورت میپذیرد. مهمترین فرایند حذف ادتا از آب های سطحی تجزیه نوری مستقیم در طول موج های کمتر از  نانومتر است.. بسته به شرایط نوری  ممکن است. تجزیه ادتا بین / دقیقه تا صد ساعت زمان بر باشد. با است.فاده از میکرو ارگانیسم ها میتوان ادتا را تا % درصد از پساب صنعتی تصفیه نمود .



( تولید و ساخت ) های دیگر