فروش EDTA 2na در دیزین

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پدر این روستا، خانه‌های نوساز و زیبا را می‌بینید که با خانه‌های شهری تفاوتی ندارند. در اطراف این روستا نیز، رودخانه وارنگه رود جریان دارد. این روستا، در واقع دره‌ای است. که در میان‌کوه‌ها و قله‌های اطراف خود، محاصره شده است.. همین موضوع باعث می‌شود که طبیعت آن، اسرارآمیز و در عین حال شگفت‌آور باشد.

فرق تله کابین با انواع تله‌های موجود در پیست اسکی دیزین این است. که به جای نیمکت‌های ساده و شناور در آسمان، شما در ارتفاعات چندین متری روی صندلی‌های خود در کابین‌هایی نشسته‌اید که از ایستگاهی به ایستگاه دیگر که ویژگی‌های متفاوتی به لحاظ ارتفاع و دسترسی دارند می‌روید.

پیش‌تر، گفتیم که یکی از فعالیت‌هایی که در پیست مبتدی انجام می‌شود، آموزش به افراد آماتور و تمرین اسکی‌بازان مبتدی است.. این آموزش از طرف دو مدرسه اسکی که در همین مجموعه قرار گرفته‌اند، صورت می‌گیرد. دیزین، دو مدرسه اسکی دارد که از ساعت صبح تا ۵ فعال هستند. اولین مدرسه درست در مقابل درب ورودی پیست قرار دارد و دومین مدرسه نیز در پارکینگ بالا قرار گرفته است..


EDTA، یا اتیلن دی آمین تترا است.یک اسید، یک ماده شیمیایی کاربردی است.. این ماده جزو عوامل کیلیت ساز یا کلاته کننده ها می باشد که می تواند به راحتی با فلزات، کمپلکس تشکیل دهد. عامل کیلیت ساز، یک مولکول (معمولاً آلی) است. که می تواند پیوندهای زیادی به یک یون فلزی منفرد ایجاد کند. کیلیت، با جلوگیری از واکنش شیمیایی یون فلز با سایر مواد، یون فلز را تثبیت می کند. در واقع ادتا، یک پودر کریستالی خشک و سفید است..

برای تولید ادتا، روش بصورت تجاری سازی شده است.فاده می­شود. در روش اول با واکنش میان سیانید سدیم، فرمالدهید و اتیلن دی آمین، نمک سدیم ادتا تولید می­شود که در مرحله بعد می­توان آن را با هیدروکلریک یا سولفوریک اسید واکنش داد و ادتا خالص (فرم اسیدی آن) را بدست آورد. فرآیند این واکنش در شکل زیر آورده شده است..

این روش درمانی شامل تزریق نوعی دارو به نام کلاتور یا ماده شیمیایی است.. برخی از کلاتورهای رایج شامل اسید اتیلن دی آمین تترا است.یک (EDTA) ، اسید دیمرکاپتوسوچینیک و دیمرکاپرول هستند. کلاتورها با اتصال به فلزات موجود در جریان خون کار می کنند. هنگامی که به جریان خون تزریق می شوند، از طریق خون گردش می کنند و به فلزات مانند: سرب، آرسنیک، جیوه، اهن، مس و نیکل متصل می شوند. به این ترتیب، کلاتورها تمام فلزات سنگین را به صورت ترکیبی که از طریق کلیه فیلتر شده و در ادرار آزاد می شود، جمع می کنند.



( فروش ) های دیگر