تولید و ساخت EDTA 2na در شرق تهران

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بزرگراه رسالت، جداکننده‌ نارمک شمالی و جنوبی است.. بخش شمالی نارمک که از آب و هوای معتدل‌تر و خنک‌تری برخوردار است.، در منطقه قرار گرفته است.؛ اما در بخش جنوبی نارمک صد میدان سرسبز قرار دارد، به شکلی که میدان نبوت قسمت مرکزی این محله را تشکیل می‌دهد.

میدان امام حسین که در انتهای خیابان انقلاب قرار دارد پیش از این با اسامی فوزیه و شهناز نیز شناخته می شد و به عنوان یکی از میدان‌های اصلی شرق تهران از آن یاد می شود. این محله که دارای بافت بسیار قدیمی و سنتی است. از مراکز به حساب می آمد که هم وطنان کلیمی و زرتشتی در آن زندگی می کردند. این محله همانند دیگر بخشهای شرق تهران بسیار فشرده و با تراکم بسیار زیاد می باشد.

امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.


EDTA، یا اتیلن دی آمین تترا است.یک اسید، یک ماده شیمیایی کاربردی است.. این ماده جزو عوامل کیلیت ساز یا کلاته کننده ها می باشد که می تواند به راحتی با فلزات، کمپلکس تشکیل دهد. عامل کیلیت ساز، یک مولکول (معمولاً آلی) است. که می تواند پیوندهای زیادی به یک یون فلزی منفرد ایجاد کند. کیلیت، با جلوگیری از واکنش شیمیایی یون فلز با سایر مواد، یون فلز را تثبیت می کند. در واقع ادتا، یک پودر کریستالی خشک و سفید است..

این ماده در صنایع مختلف دیگر از جمله در صنعت تصفیه آب برای کاهش سختی آب و کاهنده یون­های منزیم و کلسیم، در صنعت نساجی برای برای جلوگیری از تغییر رنگ، در صنعت کاغذ برای بهبود روشنایی الیاف سلولوزی، در ساخت مدارهای چاپی، در صنایع آبکاری مس و همچنین در صنایع پلیمر و لاستیک سازی است.فاده می ­شود.

سدیم ا د ت آ  میتواند باعث مشکلات محیط زیستی فراوانی شود زیرا این ماده طول عمر بالایی داشته و بسیاری از گونه‌های شامل آن در محیط بسیار پایدار ترند و تجزیه آن به کندی و در حضور نور خورشید صورت میپذیرد. مهمترین فرایند حذف ادتا از آب های سطحی تجزیه نوری مستقیم در طول موج های کمتر از  نانومتر است.. بسته به شرایط نوری  ممکن است. تجزیه ادتا بین / دقیقه تا صد ساعت زمان بر باشد. با است.فاده از میکرو ارگانیسم ها میتوان ادتا را تا % درصد از پساب صنعتی تصفیه نمود .



( تولید و ساخت ) های دیگر