تولید و ساخت EDTA 2na در شمال تهران

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این محله ها از جمله بهترین محله های شهر تهران می باشد که با داشتن بافت شهری بسیار زیبا، و همچنین وجود فضای سبز متعدد و بسیار زیاد، جزو محبوب ترین محله های پایتخت می باشد که همه روزه افراد بسیاری به این منطقه از تهران می آیند و با گشت و گذار در محله های شمال تهران در منطقه ساعاتی را به تفریح می پردازند.

محله های شمال تهران مساحت بسیار سیعی از منطقه پایتخت را تشکیل داده اند. همانطور که در مطالب بالا نیز اشاره کردیم، منطقه تهران دارای مساحت بسیار زیادی بوده و در نتیجه، محله های بسیار زیادی را در درون خود قرار داده است.. از جمله محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند می توان به محله برق آلستوم، گیشا، مرزداران، تهران ویلا، سعادت آباد، شهرک مخابرات، شهرک غرب، صادقیه، شهر آرا، طرشت، فرحزاد، تهران ویلا، ستارخان، همایون شهر، اشاره کرد. 

محله های شمال تهران که در منطقه قرار دارند جاذبه های گردشگری بسیار زیادی را در درون خود جای داده اند. از در محله های شمال تهران موجود در این منطقه، انواع و اقسام رستوران ها و  کافه ها وجود دارد که هر کدام از آن ها با وجود دیزاین و دکوراسیون متفاوت خود، از محبوب ترین کافه های تهران می باشند و همچنین افراد بسیاری برای گشت و گذار های شبانه و شکم گردی به این منطقه از پایتخت می روند.


لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با است.فاده از طراحان گرافیک است.، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است.، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد

فردیناند مونز، ادتا را برای اولین بار در سال میلادی، از واکنش اتیلن دی آمین و اسید کلرواستیک تهیه کرد. امروزه، EDTA عمدتا از اتیلن دی آمین (،-دی آمینو اتان)، فرمالدئید و سیانید سدیم سنتز می شود. در این مسیر تترازدیم ادتا حاصل می شود که در مرحله بعدی به فرم های اسیدی تبدیل می شود.

تولید این محصول با واکنش اتیلن دی آمین و اسید کلرواستیک توسط فردیناند مونز انجام شد. امروزه EDTA از واکنش اتیلن دی آمین، فرمالدئید و سیانید سدیم سنتز می شود. این مسیر منجر به تولید نمک سدیم می شود که سپس به اسید تبدیل می شود. این فرآیند سالانه برای تولید تن از این ترکیب است.فاده می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر