تولید و ساخت EDTA 2na در فیروزکوه

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این دشت کمی است.راحت می‌کنید تا خود را برای عبور کردن از تنگه دوم، یعنی تنگه سا، آماده کنید. تنگه سا،‌ مسیری کوتاه‌تر اما سخت‌تر دارد. در این مسیر قرار است. کمی مهارت‌های صخره‌نوردی و سنگ‌نوردی  شما به چالش کشیده شود؛ اما مطمئن باشید با تمام سختی ارزش تماشای آبشار ساواشی را دارد.

در این شهرستان اولین کارخانه صنعتی توسط شرکت تأمین ماسه ریخته‌گری (سهامی عام) درسال۵هجری شمسی باهدف تأمین نیاز صنعت ریخته‌گری کشور تأسیس شد وتا کنون به کار خود ادامه می‌دهد. این کارخانه داراینفر نیروی مشغول به کاراست که بیش ازنفر آنها بومی هستند. درراستای ایجاد اشتغال بیش ازپیش این شرکت اقدام به فراهم نمودن زیرساختهای ایجاد دو کارخانه دیگر نموده که رشد صنعت شهرستان را نیز در پی خواهد شد. درسالهای گذشته توسعه غیراصولی و خلاف مقررات مهندسی شهرسازی باعث توسعه شهر و درنتیجه همجواری آن با کارخانه ماسه گردیده که جابجایی کارخانه رابرای آسایش شهروندان فیروز کوهی می‌طلبد. صنعت شیشه‌سازی رواج دارد و کارخانه‌های شیشه‌سازی زیادی در آن مشغول به کارند. همچنین به تازگی کارخانهٔ سیمان فیروزکوه با ظرفیت تولید بالا در این شهرستان راه اندازی شده‌است

بعد از آن دیگر خبری از راه رفتن در خشکی نیست و باید دل را به آب بزنید. حالا مسیر شما در تنگه‌ها آغاز می‌شود. تنگه واشی، حدود یک کیلومتر است. که راه رفتن در آن دشواری زیادی ندارد. بعد از تمام کردن این یک کیلومتر، به دشت زیبای ساواشی می‌رسید.


مبتکران شیمی در زمینه فروش مواد شیمیایی به صورت عمده فعالیت دارد و محصولاتی از بهترین برندهای جهانی را در اختیار شما می گذارد. اگر قصد خرید مواد شیمیایی را دارید، کافی است. محصول مورد نظر خود را با کارشناسان ما در میان بگذارید.

در صنایع داروسازی و پزشکی از ادتا برای درمان بیماری­های مختلف از جمله کم خونی، انعقاد خون، مسمومیت فلزات مانند سرب و جیوه و حذف یا کاهش یون­های کلسیم و مس از بدن بیماران بکار برده می­شود. همچنین این ماده برای افزایش ماندگاری محصولات پزشکی مانند قطرات چشمی کاربرد دارد. در صنعت دندان پزشکی نیز کاربردهایی از این ماده ذکر شده است..

شایعترین عارضه جانبی EDTA سوزش در محل IV است.. عوامل کیلیت کننده همچنین می توانند عوارض جانبی جدی ، حتی خطرناک برای زندگی داشته باشند. یکی از جدی ترین عوارض EDTA آسیب کلیه و نارسایی کلیه است.. عوارض جانبی دیگری که در بیمارانی که به نوعی EDTA گزارش شده اند گزارش شده است. عبارتند از: کم خونی، لرز ، تب یا سردرد، لخته خون در رگ ، سطح پایین منیزیم و پتاسیم در خون وجود دارد ، اسهال ، است.فراغ یا حالت تهوع ، خستگی ، سطح غیر طبیعی کلسیم در خون ، شوک انسولین ، ضربان قلب نامنظم که می تواند شدید باشد،فشار خون پایین،تشنگی و&#;



( تولید و ساخت ) های دیگر