تولید و ساخت EDTA 2na در فیروزکوه

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه گاوده یا کاوه ده، منطقه‌ای ۵ هکتاری است. که در شرق و جنوب شهرستان فیروزکوه قرار گرفته است.. گاوده در واقع میان دو منطقه مختلف با دو اقلیم کاملاً‌ متفاوت قرار دارد که همین باعث شده پتانسیل‌های حیات‌وحش و پوشش گیاهی آن بسیار افزایش پیدا کند.

به این روستا که بروید، می‌توانید از طریق دو مسیر جاده لاسک و یا مسیر امامزاده خوشنام، پیاده‌روی ماجراجویانه خود در روستا را آغاز کنید. برای رسیدن به امامزاده خوشنام، دو راه پیش رو دارید که یکی از محله کشک ریز عبور می‌کند و دیگری، جاده لاسک است..

رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..


✅ ادتا (ٍِEDTA.Na) یک عامل کیلیت کننده است. که با اکثر کاتیون های فلزی، پیوند برقرار می کند و آن ها را به دام می اندازد. ✅ویژگی و مزایا: &#;ماده ای بی رنگ &#;محلول در آب &#;تنظیم کننده pH &#;عامل کیلیت کننده ✅کاربردها: &#;صنایع غذایی به عنوان مواد افزودنی &#;پزشکی به عنوان ماده ضد انعقاد &#;صنعت گاز جهت حذف سولفید هیدروژن &#;خشکشویی به عنوان ماده ای برای شستشو بهتر ✅جهت دریافت مشاوره و نمونه رایگان به کارشناسان شرکت پدیده شیمی غرب تماس حاصل فرمایید.

در ابتدا تعریفی از است.اندارد ثانویه ارائه میدهیم . است.اندارد ثانویه محلولی است. که غلظت آن توسط محلول است.اندارد اولیه تعیین می شود .  اتیلن دی آمین تری است.یک اسید یک عامل کمپلکس دهنده است. که با انواع کاتیونهای تا ظرفیتی بصورت یک به یک کمپلکس میدهد. وزن مولکولی بالای این ماده امکان تهیه محلول دقیق را میدهد. علی رغم داشتن آب تبلور نیازی به است.اندارد کردن ندارد. نکته مهم در تیتراسیون EDTA در حساسیت ثابتهای تشکیل به pH است. و به همین دلیل از بافر است.فاده میشود. اگر می شد که با توزین کردن مقدار مشخصی از نمک و به حجم رساندن آن غلظت دقیق را بدست آورد آن گاه این ترکیب جز مواد است.اندارد اولیه می شد اما ادتا است.اندارد نیست و بعد از تهیه ی محلولی از آن باید تعیین ایارش کرد.

لازم به ذکر است. که بدلیل عدم جذب این ماده توسط پوست، بی‌خطر بودن است.فاده از این ماده در ترکیبات آرایشی و بهداشتی به اثبات رسیده است. ولی در برخی موارد ممکن است. باعث بروز حساسیت پوستی خفیف در برخی افراد شود. اما در هرصورت است.فاده از آن در داخل چشم سوزش شدیدی به همراه دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر