تولید و ساخت EDTA 2na در قرچک

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


امکانات رفاهی ارائه شده در قرچک، این شهر را به یکی از بهترین شهرستان های است.ان تهران تبدیل کرده است.. این شهر به دلیل قرار گرفتن در حومه تهران و ارزان‌ بودن مسکن در آن نسبت به تهران، جمعیت قابل توجهی را در خود جای داده است.. از این رو، آشنایی با قرچک تهران به شما کمک خواهد تا بتوانید، در بهترین محله های این شهر، خانه یا ملک مورد علاقه خود را خریداری یا رهن و اجاره کنید.

با توجه به اینکه قرچک نزدیک به تهران است.، بسیاری از افرادی که نیاز به رفت و آمد زیاد به شهر تهران را دارند، به خرید  یا اجاره خانه در این شهر اقدام می کنند. امروزه نیز مهاجران مختلفی از شهرهای مختلف کشور برای اجاره و یا حتی خرید آپارتمان در قرچک به این شهر می آیند. به همین خاطر، مردمی که در این شهر سکونت دارند، عمدتا تهرانی نیستند و دارای قومیت، لهجه و گویش های مختلفی هستند.

کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.


تولید این محصول با واکنش اتیلن دی آمین و اسید کلرواستیک توسط فردیناند مونز انجام شد. امروزه EDTA از واکنش اتیلن دی آمین، فرمالدئید و سیانید سدیم سنتز می شود. این مسیر منجر به تولید نمک سدیم می شود که سپس به اسید تبدیل می شود. این فرآیند سالانه برای تولید تن از این ترکیب است.فاده می شود.

سدیم ا د ت آ  میتواند باعث مشکلات محیط زیستی فراوانی شود زیرا این ماده طول عمر بالایی داشته و بسیاری از گونه‌های شامل آن در محیط بسیار پایدار ترند و تجزیه آن به کندی و در حضور نور خورشید صورت میپذیرد. مهمترین فرایند حذف ادتا از آب های سطحی تجزیه نوری مستقیم در طول موج های کمتر از  نانومتر است.. بسته به شرایط نوری  ممکن است. تجزیه ادتا بین / دقیقه تا صد ساعت زمان بر باشد. با است.فاده از میکرو ارگانیسم ها میتوان ادتا را تا % درصد از پساب صنعتی تصفیه نمود .

ادتا (EDTA) با نام علمی اتیلن دی آمین تترا است.یک اسید، یک ترکیب ارگانیک و یک عامل کلاته کننده یون­های فلزی از خانواده آمینوپلی کربوکسیلیک اسیدها است. که در صنایع مختلفی از جمله صنعت تصفیه آب، داروسازی ، دندانپزشکی، تولید مواد شوینده و آرایشی بهداشتی و صنعت نساجی کاربرد دارد.



( تولید و ساخت ) های دیگر