فروش EDTA 2na در قرچک

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


بهترین محله هایی که در شهر قرچک تهران واقع شده اند، محله کارگر و محله طلائیه هستند که از لحاظ امکانات مختلف، فول و کامل هستند. باشگاه های ورزشی، پارک های مختلف و امکانات رفاهی مانند فروشگاه ها و مراکز خرید و غیره همگی در قرچک وجود دارند. 

قرچک در حریم منطقه تهران قرار دارد و از یک بخش مرکزی، دهستان و آبادی تشکیل شده است.. از نظر کد منطقه شهرداری قرچک شامل ناحیه است.. قرچک خود به تنهایی همه‌ی امکانات از نظر بیمارستان، ساختمان پزشکان، بانک، پارک و بازار و فروشگاه را دارا می‌باشد. خیابان محمد آباد یکی از بهترین محله‌های قرچک است.. خیابان مخابرات نیز با نزدیک بودن به این خیابان جزء محلات خوب قرچک به حساب می‌آید. شهرک طلایه نیز با بافتی آپارتمانی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.. در زیباشهر قرچک امام زاده بی بی زبیده آرام گرفته است.. شنیده‌ها حاکی از این است. که در اینجا مزار خواهر امام رضا قرار دارد. البته در زیباشهر، بوستان جنگلی قرچک، شهربازی و است.خر ولیعصر نیز وجود دارد. از محله‌های جدید قرچک نیز می‌توان به شهرک گل‌ها، فرهنگیان، الحدید، کارگر، امام علی، امام حسن و زیتون و شهرک نیایش نیز اشاره نمود.

یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.


✅ ادتا (ٍِEDTA.Na) یک عامل کیلیت کننده است. که با اکثر کاتیون های فلزی، پیوند برقرار می کند و آن ها را به دام می اندازد. ✅ویژگی و مزایا: &#;ماده ای بی رنگ &#;محلول در آب &#;تنظیم کننده pH &#;عامل کیلیت کننده ✅کاربردها: &#;صنایع غذایی به عنوان مواد افزودنی &#;پزشکی به عنوان ماده ضد انعقاد &#;صنعت گاز جهت حذف سولفید هیدروژن &#;خشکشویی به عنوان ماده ای برای شستشو بهتر ✅جهت دریافت مشاوره و نمونه رایگان به کارشناسان شرکت پدیده شیمی غرب تماس حاصل فرمایید.

ادتا دو سدیم یا ادتا سدیم که با نام ادتا دی سدیم و نشانه EDTA-Na نیز شناخته می‌شود دارای فرمول شیمیاییCHNO-Na است. و حالت جامد کریستالی بی‌رنگ دارد. ادتا سدیم برای جدا کردن یون‌های فلزی و کاهش واکنش آن‌ها به ویژه در بسیاری از محصولات صنعتی و لوازم آرایشی است.فاده می‌شود. است.فاده از

محلول های پاک کننده و شوینده ها اغلب دارای ادتا می باشند زیرا یون ها با ایجاد پیوند با ادتا تمایل خود برای رسوب شدن یا تداخل با صابون‌ها و شوینده‌ها از دست می‌دهند. به همین دلیل در صابون سازی اغلب از این ماده است.فاده میشود .



( فروش ) های دیگر