فروش EDTA 2na در قرچک

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 

همچنین، در قرچک تهران می توان به مسجدها و حسینیه های مختلفی دسترسی داشت. والدینی که بچه های کوچک دارند، نباید نگران ثبت نام مدرسه های آن ها در محله های مختلف قرچک باشند. زیرا قرچک تهران دارای مدرسه های متنوع دخترانه و پسرانه است..


این ماده در صنایع مختلف دیگر از جمله در صنعت تصفیه آب برای کاهش سختی آب و کاهنده یون­های منزیم و کلسیم، در صنعت نساجی برای برای جلوگیری از تغییر رنگ، در صنعت کاغذ برای بهبود روشنایی الیاف سلولوزی، در ساخت مدارهای چاپی، در صنایع آبکاری مس و همچنین در صنایع پلیمر و لاستیک سازی است.فاده می ­شود.

از دیگر کاربرد های این ماده میتوان به است.فاده از ان در ازمایشگاه کشت سلول و به عنوان محلول ترکیب تریپسن edta اشاره کرد. این محلول به منظور  جداسازی سلول ها از کف فلاسک است.فاده میشود . پس از کشت سلول ها به کف فلاسک میچسبند که میزان چسبندگی انها  بستگی به نوع سلول دارد . ادتا میتواند با خنثی کردن یون های کلسیم و منیزیم در افزایش فعالیت تریپسن اثر گذار باشد .

در صنایع داروسازی و پزشکی از ادتا برای درمان بیماری­های مختلف از جمله کم خونی، انعقاد خون، مسمومیت فلزات مانند سرب و جیوه و حذف یا کاهش یون­های کلسیم و مس از بدن بیماران بکار برده می­شود. همچنین این ماده برای افزایش ماندگاری محصولات پزشکی مانند قطرات چشمی کاربرد دارد. در صنعت دندان پزشکی نیز کاربردهایی از این ماده ذکر شده است..



( فروش ) های دیگر