تولید و ساخت EDTA 2na در پردیس

EDTA 2na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در

من نزدیک به سه سال هست که منزلم رو در خیابان نیروی هوایی تهران فروختم و یه آپارتمان خوب در فاز پردیس خریدم محل کارم تهرانه و هر روز میرم و برمیگردم از هواش و خلوتیش راضیم و از امکاناتش که روز بروز بهتر میشه و از مردمان خوبش اگر قصد خرید دارید عجله کنید چون من فکر میکنم تا چند وقته دیگه کسی نمیتونه دیگه به این راحتی خرید کنه

در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 


در صنایع داروسازی و پزشکی از ادتا برای درمان بیماری­های مختلف از جمله کم خونی، انعقاد خون، مسمومیت فلزات مانند سرب و جیوه و حذف یا کاهش یون­های کلسیم و مس از بدن بیماران بکار برده می­شود. همچنین این ماده برای افزایش ماندگاری محصولات پزشکی مانند قطرات چشمی کاربرد دارد. در صنعت دندان پزشکی نیز کاربردهایی از این ماده ذکر شده است..

محلول های پاک کننده و شوینده ها اغلب دارای ادتا می باشند زیرا یون ها با ایجاد پیوند با ادتا تمایل خود برای رسوب شدن یا تداخل با صابون‌ها و شوینده‌ها از دست می‌دهند. به همین دلیل در صابون سازی اغلب از این ماده است.فاده میشود .

فردیناند مونز، ادتا را برای اولین بار در سال میلادی، از واکنش اتیلن دی آمین و اسید کلرواستیک تهیه کرد. امروزه، EDTA عمدتا از اتیلن دی آمین (،-دی آمینو اتان)، فرمالدئید و سیانید سدیم سنتز می شود. در این مسیر تترازدیم ادتا حاصل می شود که در مرحله بعدی به فرم های اسیدی تبدیل می شود.



( تولید و ساخت ) های دیگر