تولید و ساخت EDTA 4na در بومهن

EDTA 4na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.


این ماده مشکلات زیست محیطی زیادی دارد. زیرا طول عمر آن بسیار بالاست و گونه های مختلف تترا سدیم EDTA در محیط بسیار پایدار بوده و به راحتی تجزیه نمی شوند. حتی در حضور نور خورشید، تجزیه آنها بسیار کند پیش می رود. است.فاده زیاد از این ماده باعث تهوع و است.فراغ، کاهش فشار خون، آسیب کبدی و حساسیت های پوستی می شود. اطلاعات ایمنی EDTA-Na خطر EDTA-Na

EDTA Na با فرمول شیمیایی CHNONa از خنثی سازی اتیلن دی آمین تترااستیک اسید با معادل هیدروکسید سدیم به دست می آید. از کاربردهای مختلف این ترکیب می توان به دستگاه های تصفیه آب، ضدعفونی کننده ها، شوینده های بهداشتی و &#; اشاره کرد.

اتیلن دی آمین تترا است.یک اسید  (Ethylenediaminetetraacetic acid) که به اختصار ادتا (EDTA)  نامیده می‌شود، یک آمینوپلی کربوکسیلیک اسید بی‌رنگ و محلول در آب با فرمول شیمیایی CHNOاست. یکی از روش­های تولید EDTA واکنش اتیلن دی آمین، یک فرمالدهید و سدیم سیانید است.. این ماده قادر است. با کاتیون‌های فلزی پیوند برقرار کرده و نقش کلاته کننده را ایفا کند. به دلیل دارا بودن این خاصیت، در جداسازی یا خالص سازی محلول‌ها است.فاده می‌شود. EDTA به صورت ادتا دو سدیم  ( ادتا سدیم EDTA-Na ) با فرمول شیمیایی CHNO-Na و ادتا چهار سدیم ( ادتا سدیم EDTA-Na ) با فرمول شیمیایی CHNO-Na موجود است..



( تولید و ساخت ) های دیگر