تولید و ساخت EDTA 4na در جنوب تهران

EDTA 4na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از محله های منطقه تهران که در کنار اتوبان آزادگان قرار گرفته که پیش از انقلاب اسلامی بیشتر به عنوان یک محله آلونک نشین شناخته می شده و آغاز ساخت و ساز در آن به سال باز می گردد که اهالی این محله در راستای گسترش شهرنشینی تهران با دریافت وام و مجوزهای لازم شروع به ساخت و سازهای گسترده کردند و امروزه این محله به عنوان یکی از اصلی ترین محله های جنوب تهران شناخته می شود.

منطقه تهران دارای بافت قدیمی و تا حدودی فرسوده است. که در جنوب غربی تهران قرار دارد، سابقه ی شکل گیری و زندگی در این محله را به سال نسبت داده اند، عمده ی جمعیت این مناطق را مهاجرانی که در دهه های تا به این منطقه آمدند تشکیل داده اند.

یکی دیگر از اماکن تاریخی و گردشگری در محله های جنوب تهران که بیش از سال قدمت دارد برج طغرل است.. این برج اثری ارزشمند از دوره سلجوقیان است. و احتمال میرود در زمان انتقال پایتخت ایران از نیشابور به ری بنا گردیده است.. برخی محل دفن طغرل را نیز در همین بنا میدانند،سازنده ی این برج ابراهیم خواص است. که محل دفن او نیز در ضلع شمالی همین برج واقع شده است..


نمکهای EDTA با افزایش pH در آب محلول ترند: هر چه EDTA بیشتر به شکل نمک وجود داشته باشد ، pH محلول آب بالاتر است. و بنابراین ، حلالیت در دمای اتاق بیشتر می شود. این می تواند با افزودن تدریجی محلول غلیظ هیدروکسید سدیم به محلول EDTA حاصل شود.

EDTA با ترکیب آن با یون های فلزی به سفیدی و درخشندگی کاغذ کمک می کند تا تجزیه پراکسید هیدروژن در فرآیند تولید کاغذ را کاتالیز کند. این ترکیب همچنین با لیگنین چوب در خمیر مخلوط می شود تا ظاهری براق و سفید به خمیر بدهد. مانند EDTA Na

EDTA-NA / قیمت روز ادتا سدیم کاربرد ادتا سدیم: صنعت تمیز کردن – کنترل سختی صنعت مواد شوینده و تولید صابون – تثبیت کننده ضدعفونی کننده – پتانسیل درمان فلزی – حذف فلز میدان نفتی – مقیاس انحلال پردازش پلیمر – تثبیت کننده صنعت پالپ و کاغذ – تثبیت کننده سفید کننده صنعت نساجی – سفید کننده و تثبیت کننده رنگ صنعت نفت – عامل ضد انعقاد صنعت آرایشی و بهداشتی مراقبت شخصی افزودنی های مواد غذایی در کیسه های کیلویی موجود می باشد. فودوکو - مرجع تامین مواد اولیه درجه یک صنایع تولیدی



( تولید و ساخت ) های دیگر