فروش EDTA 4na در جنوب تهران

EDTA 4na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


جواد فرد دانش را کمتر کسی در تهران می شناسد ولی این فرد در سال اراضی ای که در اختیار خود داشت را به محله مسکونی تبدیل کرد و کمک کرد بسیاری از تهرانی‌هایی که صاحب خانه نبودن با هزینه های بسیار پایین اسکان داده شوند. این محله امروزه به عنوان جوادیه شناخته می شود و یکی از مشهورترین محله های تهران می باشد و ریشه های سنتی تهران هنوز در آن مشاهده می‌شود.

جنوب تهران بزرگترین بخش پایتخت است. که شامل منطقه آن نیز میشود . بیشتر ساکنین آنرا سطح متوسط جامعه تشکیل میدهند . جنوب تهران همچنین بعنوان قدیمی ترین بخش تهران در کنار مرکز تهران شناخته میشود چرا که شهر تهران در گذشته محدود به اراضی جنوب تهران امروزی میشده است. و شکل گیری پایتخت نیز از همین ناحیه آغاز شده است. . امروزه همزمان با گسترش امکانات شهری در پایتخت و وفور وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس ، مترو و brt در جنوب تهران ، اتصال آن به محله های

به طور کلی مناطق جنوبی و محله های جنوب تهران نیز مانند سایر مناطقش دارای ویژگی های منحصر به فردی است. که افراد مختلف را برای سیاحت و یا سکونت به خود جلب میکند؛بافت تاریخی و محله های کهن و بافت اجتماعی سنتی و صمیمی محله های جنوب تهران، از جمله ویژگی هایی است. که اقامت در این مناطق را لذت بخش خواهد  کرد.


EDTA Na اولین بار توسط Munz در سال از مخلوط اتیلن دی آمین و اسید کلرواستیک تولید شد. اما امروزه عمدتاً از اتیلن دی آمین، فرمالدئید و سیانید سدیم به دست می آید. به این ترتیب نمک سدیم تشکیل می شود که متعاقباً در مراحل بعدی به اسید تبدیل می شود. HNCHCHNH + CHO + NaCN + HO → NaOCCH)NCHCHN(CHCONa) + NH (NaOCCH)NCHCHN(CHCONa) + HCl → (HOCCH)NCHCHN(CHCOH) + NaCl این فرآیند هر ساله برای تولید تن EDTA در جهان مورد است.فاده و بهره برداری قرار می گیرد.

EDTA-NA / قیمت روز ادتا سدیم کاربرد ادتا سدیم: صنعت تمیز کردن – کنترل سختی صنعت مواد شوینده و تولید صابون – تثبیت کننده ضدعفونی کننده – پتانسیل درمان فلزی – حذف فلز میدان نفتی – مقیاس انحلال پردازش پلیمر – تثبیت کننده صنعت پالپ و کاغذ – تثبیت کننده سفید کننده صنعت نساجی – سفید کننده و تثبیت کننده رنگ صنعت نفت – عامل ضد انعقاد صنعت آرایشی و بهداشتی مراقبت شخصی افزودنی های مواد غذایی در کیسه های کیلویی موجود می باشد. فودوکو - مرجع تامین مواد اولیه درجه یک صنایع تولیدی

یکی از جایگزین‌های پیشنهادی برای EDTA ایمینو دی سوکسینیک اسید (IDS) می‌باشد. این ماده که به‌طور تجاری از سال ۸ است.فاده می‌شود تنها پس از یک هفته تا ۸٪ دستخوش زیست تخریب می‌گردد. IDS به ویژه با کلسیم به خوبی پیوند می‌دهد و با سایر یون‌های فلزات سنگین ترکیبات پایداری تولید می‌نماید. از جمله سایر گزینه‌های پیشنهادی برای جایگزینی EDTA می‌توان پلی اسپارتیک اسید، اتیلن دی آمین N,N دی سوکسینیک اسید (EDDS)، متیل گلیسین دی است.یک اسید (MGDA)، و نمک تترا سدیمِ L- گلوتامیک اسید N,N دی است.یک اسید را نام برد.



( فروش ) های دیگر