فروش EDTA 4na در دیزین

EDTA 4na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


نوع ساخت‌و‌ساز این شله‌ها یا کلبه‌های پیست دیزین به گونه‌ای بوده که راه دسترسی اتومبیل به آن کاملا وجود دارد. البته این کلبه‌ها به خاطر تعداد زیاد مسافران به دیزین در روزهای آخر هفته، کمتر از روز رزرو داده نمی‌شوند. اجاره این کلبه‌ها از شبی میلیون تومان شروع می‌شود.

فعالیت و ورزش در دیزین به فصل زمستان محدود نشده و در سال با تشخیص فدراسیون جهانی اسکی و همکاری متخصصان این ورزش اولین پیست اسکی روی چمن در این منطقه ساخته شد. این پیست متر طول دارد و همه ساله در این منطقه مسابقات اسکی روی چمن جهانی برگزار می‌شود. در کنار اسکی روی چمن، فعالیت‌های مانند دوچرخه‌سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت‌سواری و.. نیز در تابستان انجام می‌شود. بازدید از باغ گل و گونه‌های نادر در این منطقه کوهستانی نیز در فصل تابستان طرفداران زیادی دارد.

مسیر دوم، از شهرستان شمیرانات و شمشک عبور می‌کند. برای رفتن از این مسیر، در تهران، وارد بزرگراه شهید باقری و سپس اتوبان بابایی شوید. در اتوبان بابایی، وارد خروجی جاده لشگرک شوید. این جاده، مستقیماً شما را به پیست اسکی دیزین می‌رساند.


EDTA در آب به شکل یون دو قطبی با بار صفر وجود دارد که به علت یک واکنش درونی به یون دو قطبی تبدیل شده است. . هیدروژن اول و دوم از گروه است.خلاف کربوکسیلیک اسید جدا میشوند و هیدروژن اسیدی محسوب میشوند و HY-  و HY-تولید میکنند .هیدروژن های سوم و چهارم از نیتروژن جدا شده و خصلت اسیدی ضعیفی دارند .HY- و Y-  حاصل میشود .بهترین فرم برای  واکنش Y- میباشد .بنابراین بهترین محیط برای کمپلوکسومتری با ادتا محیط بازی با pH بالا است. .

EDTA Na با فرمول شیمیایی CHNONa از خنثی سازی اتیلن دی آمین تترااستیک اسید با معادل هیدروکسید سدیم به دست می آید. از کاربردهای مختلف این ترکیب می توان به دستگاه های تصفیه آب، ضدعفونی کننده ها، شوینده های بهداشتی و &#; اشاره کرد.

ادتا چهار سدیم یا ادتا سدیم که با نشانه EDTA-Na نیز شناخته می‌شود، دارای فرمول شیمیایی CHNO-Na و حاصل خنثی سازی اتیلن دی امین تترا است.یک اسید با اکی والان سدیم هیدروکسید است.. این ماده به شکل کریستال سفید رنگ است. و نمونه‌های تجاری ادتا سدیم اغلب به صورت هیدراته (با آب تبلور) EDTA-Na.HO وجود دارد. این ماده قادر است. به یون‌های معدنی خاص چسبیده و آن‌ها را غیرفعال کند. این ماده به جلوگیری از تخریب زودهنگام محصولات نیز کمک می‌کند و در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی است.فاده می‌شود. در واقع



( فروش ) های دیگر