تولید و ساخت EDTA 4na در رودهن

EDTA 4na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


البته جالب است. بدانید، روستاهایی نظیر جورد، مهرآباد، وسکاره، گلاهک، چناران، آردینه، نوده و یلقان دره و عباس‌آباد دارای دهیاری و شورا هستند و مابقی روستاها به دلیل ثابت نبودن جمعیت در فصول مختلف سال، فاقد شورا و دهیاری هستند.

مهاجر‌پذیری رودهن، فرهنگ و آداب متفاوتی را در این شهر به وجود آورده است. و در مجموع ساکنان بومی این منطقه، از لحاظ گویش و آداب‌ و رسوم، در مقایسه با مناطق پیرامون خود فرهنگی خاص و بسیار متمایز دارند. این آداب و رسوم بیشتر در میان اقوام آذربایجانی که از ارومیه مهاجرت کرده‌اند، دیده می‌شود و جالب است. بدانید که، این قوم آذری، هم‌چنان بخشی از ویژگی‌های فرهنگی و اجتماعی خاص خود را حفظ نموده‌اند.

همچنین وجود روستاهای سرسبز، اماکن تاریخی و تفریحی و جذابیت‌های منحصر به فرد طبیعی در رودهن کمک زیادی به اقتصاد این شهر کرده، چرا که سالانه شمار زیادی از گردشگران داخلی و خارجی، به رودهن سفر می‌کنند در ضمن زمینه مناسبی برای رشد و توسعه روزافزون شهرهای رودهن و آبعلی و روستاهای اطراف این شهرها فراهم خواهد شد.


EDTA-NA / قیمت روز ادتا سدیم کاربرد ادتا سدیم: صنعت تمیز کردن – کنترل سختی صنعت مواد شوینده و تولید صابون – تثبیت کننده ضدعفونی کننده – پتانسیل درمان فلزی – حذف فلز میدان نفتی – مقیاس انحلال پردازش پلیمر – تثبیت کننده صنعت پالپ و کاغذ – تثبیت کننده سفید کننده صنعت نساجی – سفید کننده و تثبیت کننده رنگ صنعت نفت – عامل ضد انعقاد صنعت آرایشی و بهداشتی مراقبت شخصی افزودنی های مواد غذایی در کیسه های کیلویی موجود می باشد. فودوکو - مرجع تامین مواد اولیه درجه یک صنایع تولیدی

یکی از جایگزین‌های پیشنهادی برای EDTA ایمینو دی سوکسینیک اسید (IDS) می‌باشد. این ماده که به‌طور تجاری از سال ۸ است.فاده می‌شود تنها پس از یک هفته تا ۸٪ دستخوش زیست تخریب می‌گردد. IDS به ویژه با کلسیم به خوبی پیوند می‌دهد و با سایر یون‌های فلزات سنگین ترکیبات پایداری تولید می‌نماید. از جمله سایر گزینه‌های پیشنهادی برای جایگزینی EDTA می‌توان پلی اسپارتیک اسید، اتیلن دی آمین N,N دی سوکسینیک اسید (EDDS)، متیل گلیسین دی است.یک اسید (MGDA)، و نمک تترا سدیمِ L- گلوتامیک اسید N,N دی است.یک اسید را نام برد.

ادتا یک ترکیب شیمیایی است. با شکل ظاهری جامد ، بی رنگ و محلول در آب است. و در حال حاضر برای مقاصد صنعتی و پزشکی مورد است.فاده قرار می گیرد.و همچنین در صنعت خمیر کاغذ و کاغذ سازی نیز است.فاده می شود. جهت اطلاع از قیمت و موجودی بار با شماره های زیر در ارتباط باشید.



( تولید و ساخت ) های دیگر