فروش EDTA 4na در شرق تهران

EDTA 4na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.

یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

وثوق‌الدوله یکی از پرنفوذترین رجال سیاسی در دوران قاجاریه بود که محله کنونی تهران نو را خریداری کرد و با تقسیم بندی اراضی خود تلاش می کرد کسب درآمد داشته باشد. این محله که امروزه به یکی از دسترس ترین منطقه های تهران تبدیل شده است. از طریق خطوط بی آر تی و مترو قابل دسترسی می باشد. تهران نو توسط مهندسین فرانسوی ساخته شده است. از این رو بسیاری آن را به‌عنوان پاریس تهران نیز عنوان می‌کنند.


ادتا چهار سدیم یا ادتا سدیم که با نشانه EDTA-Na نیز شناخته می‌شود، دارای فرمول شیمیایی CHNO-Na و حاصل خنثی سازی اتیلن دی امین تترا است.یک اسید با اکی والان سدیم هیدروکسید است.. این ماده به شکل کریستال سفید رنگ است. و نمونه‌های تجاری ادتا سدیم اغلب به صورت هیدراته (با آب تبلور) EDTA-Na.HO وجود دارد. این ماده قادر است. به یون‌های معدنی خاص چسبیده و آن‌ها را غیرفعال کند. این ماده به جلوگیری از تخریب زودهنگام محصولات نیز کمک می‌کند و در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی است.فاده می‌شود. در واقع

آلودگی آب و فاضلاب ناشی از فعالیت های صنعتی و خانگی به یک معضل جدی تبدیل شده است.. پیشرفت در صنایعی مانند معدن، فولاد و آبکاری فلزات باعث شده است. که آب آلوده به فلزات مضر وارد طبیعت شود. این عناصر خطرناک از طریق نوشیدن مستقیم آب آلوده و یا از طریق گیاهان و جانوران وارد زنجیره غذایی انسان می شوند و اثرات جبران ناپذیری بر بدن انسان ایجاد می کنند. به همین دلیل است.فاده از ترکیبات کیلیت که توسط Tetrasodium EDTA هدایت می شود، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.. EDTA Na به دلیل فراوانی و مقرون به صرفه بودن به طور گسترده در تصفیه آب و فاضلاب است.فاده می شود. این ترکیب می تواند یون های فلزی مانند سرب، کادمیوم، جیوه و کبالت را جذب و خنثی کند. سپس ترکیب EDTA و یون های فلزی با روش هایی مانند اسمز معکوس از آب خارج می شود و آب تصفیه شده به طبیعت یا چرخه است.فاده باز می گردد.

آب سخت چالش اصلی مواد شوینده در فرآیند تمیز کردن است.. آب سخت آبی است. که دارای مقادیر زیادی یون فلزی و ترکیبات یونی است.. مواد شوینده معمولاً با این یون های فلزی و ترکیبات یونی موجود در آب واکنش داده و خاصیت خود را از دست می دهند. هدف از است.فاده از EDTA بسیار ساده است.. از وجود مواد معدنی در آب از واکنش با مواد شوینده جلوگیری کنید و در نتیجه فرآیند تمیز کردن کاملی را حتی در آب سخت انجام دهید.



( فروش ) های دیگر