فروش EDTA 4na در شهر جدید اندیشه

EDTA 4na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

مدارس گوناگون با کیفیت آموزشی بالا و فضای آموزشی وسیع، مدارس دولتی و غیر دولتی، زمین‌های ورزشی و زمین‌های بازی مناسب کودکان و تمامی شعب بانک‌های مورد نیاز شما، مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه و تعداد محدودی مطب تخصصی به شما خدمات اولیه پزشکی را خواهد داد.

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


این ماده مشکلات زیست محیطی زیادی دارد. زیرا طول عمر آن بسیار بالاست و گونه های مختلف تترا سدیم EDTA در محیط بسیار پایدار بوده و به راحتی تجزیه نمی شوند. حتی در حضور نور خورشید، تجزیه آنها بسیار کند پیش می رود. است.فاده زیاد از این ماده باعث تهوع و است.فراغ، کاهش فشار خون، آسیب کبدی و حساسیت های پوستی می شود. اطلاعات ایمنی EDTA-Na خطر EDTA-Na

EDTA Na با فرمول شیمیایی CHNONa از خنثی سازی اتیلن دی آمین تترااستیک اسید با معادل هیدروکسید سدیم به دست می آید. از کاربردهای مختلف این ترکیب می توان به دستگاه های تصفیه آب، ضدعفونی کننده ها، شوینده های بهداشتی و &#; اشاره کرد.

نمکهای EDTA با افزایش pH در آب محلول ترند: هر چه EDTA بیشتر به شکل نمک وجود داشته باشد ، pH محلول آب بالاتر است. و بنابراین ، حلالیت در دمای اتاق بیشتر می شود. این می تواند با افزودن تدریجی محلول غلیظ هیدروکسید سدیم به محلول EDTA حاصل شود.



( فروش ) های دیگر