تولید و ساخت EDTA 4na در شهرک صنعتی شمس آباد

EDTA 4na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


EDTA در آب به شکل یون دو قطبی با بار صفر وجود دارد که به علت یک واکنش درونی به یون دو قطبی تبدیل شده است. . هیدروژن اول و دوم از گروه است.خلاف کربوکسیلیک اسید جدا میشوند و هیدروژن اسیدی محسوب میشوند و HY-  و HY-تولید میکنند .هیدروژن های سوم و چهارم از نیتروژن جدا شده و خصلت اسیدی ضعیفی دارند .HY- و Y-  حاصل میشود .بهترین فرم برای  واکنش Y- میباشد .بنابراین بهترین محیط برای کمپلوکسومتری با ادتا محیط بازی با pH بالا است. .

این ماده مشکلات زیست محیطی زیادی دارد. زیرا طول عمر آن بسیار بالاست و گونه های مختلف تترا سدیم EDTA در محیط بسیار پایدار بوده و به راحتی تجزیه نمی شوند. حتی در حضور نور خورشید، تجزیه آنها بسیار کند پیش می رود. است.فاده زیاد از این ماده باعث تهوع و است.فراغ، کاهش فشار خون، آسیب کبدی و حساسیت های پوستی می شود. اطلاعات ایمنی EDTA-Na خطر EDTA-Na

آلودگی آب و فاضلاب ناشی از فعالیت های صنعتی و خانگی به یک معضل جدی تبدیل شده است.. پیشرفت در صنایعی مانند معدن، فولاد و آبکاری فلزات باعث شده است. که آب آلوده به فلزات مضر وارد طبیعت شود. این عناصر خطرناک از طریق نوشیدن مستقیم آب آلوده و یا از طریق گیاهان و جانوران وارد زنجیره غذایی انسان می شوند و اثرات جبران ناپذیری بر بدن انسان ایجاد می کنند. به همین دلیل است.فاده از ترکیبات کیلیت که توسط Tetrasodium EDTA هدایت می شود، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.. EDTA Na به دلیل فراوانی و مقرون به صرفه بودن به طور گسترده در تصفیه آب و فاضلاب است.فاده می شود. این ترکیب می تواند یون های فلزی مانند سرب، کادمیوم، جیوه و کبالت را جذب و خنثی کند. سپس ترکیب EDTA و یون های فلزی با روش هایی مانند اسمز معکوس از آب خارج می شود و آب تصفیه شده به طبیعت یا چرخه است.فاده باز می گردد.



( تولید و ساخت ) های دیگر