تولید و ساخت EDTA 4na در شهرک صنعتی پرند

EDTA 4na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


و همچنین فروش کارگاه کارخانه و زمین های صنعتی در این شهرک راه اندازی نمود  و تاثیر مثبتی درارتقا کیفی معاملات کارخانجات در این شهرک نمود موارد متعددیاز جمله خرید کارخانجات برای سرمایه گذاران .و خرید انبار برای تجار محترم و همچنین مشاوره در زمینه سرمایه گذاری و ساخت پروژه های صنعتی را درکارنامه خود دارد.

شهرک صنعتی پرند، در ۵ کیلومتری جنوب غرب تهران و در زمینی به وسعت ۵۸ هکتار؛ در سال ۸ افتتحاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی به دلیل موقعیت خاص جغرافیایی توانسته با امکاناتی که دارد نظر بسیاری از فعالان حوزه صنعتی را به خود جلب نماید.

شهرک صنعتی پرند در کیلومتری جنوب غربی تهران و در زمینی به مساحت هکتار. این شهرک صنعتی در سال افتتاح و راه اندازی شد.این شهرک صنعتی با توجه به موقعیت جغرافیایی خاص خود توانسته است. با امکاناتی که دارد توجه بسیاری از فعالان عرصه صنعتی را به خود جلب کند.


EDTA با ترکیب آن با یون های فلزی به سفیدی و درخشندگی کاغذ کمک می کند تا تجزیه پراکسید هیدروژن در فرآیند تولید کاغذ را کاتالیز کند. این ترکیب همچنین با لیگنین چوب در خمیر مخلوط می شود تا ظاهری براق و سفید به خمیر بدهد. مانند EDTA Na

ادتا دو سدیم یا ادتا سدیم که با نام ادتا دی سدیم و نشانه EDTA-Na نیز شناخته می‌شود دارای فرمول شیمیاییCHNO-Na است. و حالت جامد کریستالی بی‌رنگ دارد. ادتا سدیم برای جدا کردن یون‌های فلزی و کاهش واکنش آن‌ها به ویژه در بسیاری از محصولات صنعتی و لوازم آرایشی است.فاده می‌شود. است.فاده از

یکی از جایگزین‌های پیشنهادی برای EDTA ایمینو دی سوکسینیک اسید (IDS) می‌باشد. این ماده که به‌طور تجاری از سال ۸ است.فاده می‌شود تنها پس از یک هفته تا ۸٪ دستخوش زیست تخریب می‌گردد. IDS به ویژه با کلسیم به خوبی پیوند می‌دهد و با سایر یون‌های فلزات سنگین ترکیبات پایداری تولید می‌نماید. از جمله سایر گزینه‌های پیشنهادی برای جایگزینی EDTA می‌توان پلی اسپارتیک اسید، اتیلن دی آمین N,N دی سوکسینیک اسید (EDDS)، متیل گلیسین دی است.یک اسید (MGDA)، و نمک تترا سدیمِ L- گلوتامیک اسید N,N دی است.یک اسید را نام برد.



( تولید و ساخت ) های دیگر