فروش EDTA 4na در فیروزکوه

EDTA 4na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


طبیعت زنده و با نشاط فیروزکوه و تمام روستاهای اطراف آن، باعث شده که محیط بسیار مناسبی برای زندگی گونه‌های جانوری متنوع به وجود بیاید. حیات‌وحش این منطقه ارزش زیستی بسیاری دارد و به همین دلیل باید تحت حفاظت جدی باشد تا از آسیب‌های دنیای مدرن در امان بماند.

موقعیت مکانی آن باعث شده که در طول تاریخ، همواره مورد توجه مردم و حکام وقت باشد. همین موضوع است. که باعث شده حالا آثار تاریخی فراوانی مانند امامزاده‌ها، قلعه‌ها و چندین و چند پل و گورستان تاریخی در این شهرستان وجود داشته باشند که هرکدام حکایتگر بخشی از داستان این منطقه هستند.

شهرستان فیروزکوه به دلیل شرایط توپو گرافی و آب و هوایی یکی از مناطق بکر است.ان است. و از زیستگاه‌های مهم حیات وحش و شکارگاه‌های است.ان به‌شمار می‌آیدو انواع وحوش و مناطق طبیعی، چراگاه‌ها و چمنزارهای وسیع از توانمندی‌های ویژه است.ان است.و منطقه شکار ممنوعه کاوه ده با هکتار وسعت دارای پوشش گیاهی متنوع و غنی است. که انواع وحوش و از جمله قوچ و میش، کل و بز، آهو و گراز، پلنگ، روباه، خرس، خرگوش، انواع پرندگان و خزندگان را در خود جای داده‌است که به صورت گله‌های بزرگ در


ادتا یک ترکیب شیمیایی است. با شکل ظاهری جامد ، بی رنگ و محلول در آب است. و در حال حاضر برای مقاصد صنعتی و پزشکی مورد است.فاده قرار می گیرد.و همچنین در صنعت خمیر کاغذ و کاغذ سازی نیز است.فاده می شود. جهت اطلاع از قیمت و موجودی بار با شماره های زیر در ارتباط باشید.

آلودگی آب و فاضلاب ناشی از فعالیت های صنعتی و خانگی به یک معضل جدی تبدیل شده است.. پیشرفت در صنایعی مانند معدن، فولاد و آبکاری فلزات باعث شده است. که آب آلوده به فلزات مضر وارد طبیعت شود. این عناصر خطرناک از طریق نوشیدن مستقیم آب آلوده و یا از طریق گیاهان و جانوران وارد زنجیره غذایی انسان می شوند و اثرات جبران ناپذیری بر بدن انسان ایجاد می کنند. به همین دلیل است.فاده از ترکیبات کیلیت که توسط Tetrasodium EDTA هدایت می شود، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته است.. EDTA Na به دلیل فراوانی و مقرون به صرفه بودن به طور گسترده در تصفیه آب و فاضلاب است.فاده می شود. این ترکیب می تواند یون های فلزی مانند سرب، کادمیوم، جیوه و کبالت را جذب و خنثی کند. سپس ترکیب EDTA و یون های فلزی با روش هایی مانند اسمز معکوس از آب خارج می شود و آب تصفیه شده به طبیعت یا چرخه است.فاده باز می گردد.

EDTA با ترکیب آن با یون های فلزی به سفیدی و درخشندگی کاغذ کمک می کند تا تجزیه پراکسید هیدروژن در فرآیند تولید کاغذ را کاتالیز کند. این ترکیب همچنین با لیگنین چوب در خمیر مخلوط می شود تا ظاهری براق و سفید به خمیر بدهد. مانند EDTA Na



( فروش ) های دیگر