فروش EDTA 4na در لواسان

EDTA 4na-1

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در منطقه لواسان هرچه که بخواهید وجود دارد. از رودخانه و دریاچه گرفته تا دشت و کوه و آبشار، آبشار ناران هم یک آبشار بسیار دیدنی در نزدیکی روستای کند علیای لواسان است.. این آبشار از خاص‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید اول به دلیل اینکه فاصله کمی تا تهران دارد و دومین دلیل هم محل قرارگیری آن است..

آبشار ناران در شمال روستای کند علیا از توابع لواسان کوچک قرار گرفته و ارتفاع آن تا ۵ متر است. که حجم آب آبشار در فصل بهار افزایش می‌یابد. این آبشار دائمی در میان مراتع سرسبز، همچون نگینی می‌درخشد و جریان آب آن باعث ایجاد شیارهای زیبایی روی صخره‌های سنگی شده است.. در صورتی که گذرتان به این آبشار افتاد، حوضچه کوچکی در پای آن وجود دارد که می‌توانید در آن تنی به آب بزنید. از آنجا که در تابستان آب‌وهوای معتدلی بر این منطقه حاکم است.، این فصل از سال را می‌توان بهترین زمان بازدید از آبشار ناران دانست.

دیدنی‌های لواسان بسیار زیاد و متنوع است.. برخی از این جاذبه‌های گردشگری لواسان در میان گردشگران بسیار محسوب می‌باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری لواسان اشاره می‌کنیم. در سفر خود به این شهر زیبا، حتما از جاهای دیدنی لواسان بازدید کنید.


اتیلن دی آمین تترا است.یک اسید  (Ethylenediaminetetraacetic acid) که به اختصار ادتا (EDTA)  نامیده می‌شود، یک آمینوپلی کربوکسیلیک اسید بی‌رنگ و محلول در آب با فرمول شیمیایی CHNOاست. یکی از روش­های تولید EDTA واکنش اتیلن دی آمین، یک فرمالدهید و سدیم سیانید است.. این ماده قادر است. با کاتیون‌های فلزی پیوند برقرار کرده و نقش کلاته کننده را ایفا کند. به دلیل دارا بودن این خاصیت، در جداسازی یا خالص سازی محلول‌ها است.فاده می‌شود. EDTA به صورت ادتا دو سدیم  ( ادتا سدیم EDTA-Na ) با فرمول شیمیایی CHNO-Na و ادتا چهار سدیم ( ادتا سدیم EDTA-Na ) با فرمول شیمیایی CHNO-Na موجود است..

ادتا یک ترکیب شیمیایی است. با شکل ظاهری جامد ، بی رنگ و محلول در آب است. و در حال حاضر برای مقاصد صنعتی و پزشکی مورد است.فاده قرار می گیرد.و همچنین در صنعت خمیر کاغذ و کاغذ سازی نیز است.فاده می شود. جهت اطلاع از قیمت و موجودی بار با شماره های زیر در ارتباط باشید.

ادتا چهار سدیم یا ادتا سدیم که با نشانه EDTA-Na نیز شناخته می‌شود، دارای فرمول شیمیایی CHNO-Na و حاصل خنثی سازی اتیلن دی امین تترا است.یک اسید با اکی والان سدیم هیدروکسید است.. این ماده به شکل کریستال سفید رنگ است. و نمونه‌های تجاری ادتا سدیم اغلب به صورت هیدراته (با آب تبلور) EDTA-Na.HO وجود دارد. این ماده قادر است. به یون‌های معدنی خاص چسبیده و آن‌ها را غیرفعال کند. این ماده به جلوگیری از تخریب زودهنگام محصولات نیز کمک می‌کند و در بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی است.فاده می‌شود. در واقع



( فروش ) های دیگر